העובדת שתובעת את שרה נתניהו התלוננה נגדה במשטרה

שירה ר', שהגישה את התביעה האחרונה נגד אשת ראש הממשלה, מעידה כעת נגד נתניהו במשטרה ■ טוענת כי חוותה התעללות

בנימין ושרה נתניהו / צילום: מוטי קמחי-ynet
בנימין ושרה נתניהו / צילום: מוטי קמחי-ynet

שירה ר', שהגישה לאחרונה תביעה בסך 225 אלף שקל לבית הדין האזורי לעבודה נגד שרה נתניהו בגין התעמרות בעבודה והעסקה פוגענית, מעידה בשעה זו נגד נתניהו במשטרה. העובדת טוענת כי חוותה התעללות וביקשה באמצעות עורך דינה להגיע למשטרה ולהעיד על כך.

מהמשטרה נמסר כי עם סיום גביית גרסתה של העובדת היא תועבר לידי גורמי החקירה המוסמכים, ובהתייעצות עם הפרקליטות יוחלט על אופן המשך הטיפול בה.

נזכיר כי בתביעה שהגישה ביום חמישי האחרון לבי הדין לעבודה, טוענת העובדת לשעבר, שעבדה במשך כחודש במעון ראש הממשלה בירושלים, כי חוותה במעון ראש הממשלה סביבת עבודה פוגענית, שכללה בין היתר "צעקות רמות, השפלות ("את גוש של כלום"; "את לא שייכת למשפחת נתניהו" ועוד), הטחות אשמה לא מבוססות ואף איומים מילוליים ופיזיים" מצד אשת ראש הממשלה.

נתניהו מכחישה את הנטען נגדה וטוענת כי מדובר בטענות הזויות ושקריות.

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר בתגובה: "זהו רק קצה הקרחון של השיטות הבזויות בהן פועלת חבורת מני נפתלי, עורכי דינה נעמי לנדאו ושות' והיחצ"ן שלהם. אבל הציבור חכם ומבין שמדובר בטענות כוזבות ובשיטות פסולות שכל מטרתן להשחיר את שרה נתניהו ולפגוע בראש הממשלה. אין גבול לרדיפה ולרצח אופי, ולראיה - הניסיון של היחצ"ן שלהם לגייס עובדת במעון ראש הממשלה על-ידי הצעות עבודה מפתות ומצוצות מן האצבע. מי מציע ב-SMS תפקיד של עוזרת מנכ"ל למשהי שלא פגש מעולם, שבמקרה היא עדה מרכזית. כל הקנוניה נחשפת ב-SMS זה".