המשטרה: להעמיד לדין את סגן ראש עיריית נתניה בגין שוחד

נמצאה לכאורה תשתית ראייתית כנגד שמעון שר ו-8 אנשי עסקים בנתניה לעבירות הכוללות קידום אינטרסים של קבלנים ואנשי עסקים לאורך שנים, בתמורה להעברת כספים ישירה אל עמותות הקשורות לסגן ראש העיר ■ באי-כוחו של שר: "במעשיו לא נפל רבב"

שמעון שר / צילום: שמעון שר
שמעון שר / צילום: שמעון שר

המשטרה ממליצה להעמיד לדין בגין שוחד את סגן ראש עיריית נתניה, הרב שמעון שר, ואנשי עסקים בנתניה. יחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, סיימה את החקירה בעניינו של סגן ראש עיריית נתניה ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שמעון שר, ואנשי עסקים בעיר, בחשד לעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים.

במסגרת החקירה נחקרו באזהרה מספר מעורבים, ובסיומה נמצאה לכאורה תשתית ראייתית כנגד שמעון שר ו-8 אנשי עסקים נוספים בעבירות האמורות, הכוללות קידום אינטרסים של קבלנים ואנשי עסקים לאורך שנים, בתמורה להעברת כספים ישירה אל עמותות הקשורות לסגן ראש העיר.

עם סיום החקירה הועבר התיק לעיון והחלטת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

באי-כוחו של סגן ראש עיריית נתניה שמעון שר, עורכי הדין עמית חדד ואושר רובינגר ממשרד ד"ר יעקב וינרוט ושות', מסרו בתגובה: "חשוב להדגיש כי בהודעת המשטרה לא נטען כי הרב שר קיבל כספים לכיסו. הטענה כאילו הרב שר מוכן היה לשנות משיקול-דעתו בגלל שמאן דהוא תרם לבית חולים או לבית יתומות, אותם הוא לא מנהל ואשר הוא אינו עומד בראשם - שגויה מיסודה, והיא תוכח ככזו. הדברים ברורים, ואנו משוכנעים כי לאחר שהפרקליטות תבחן את חומר הראיות בתיק, היא תגיע למסקנה הברורה והמתחייבת, לפיה במעשיו של הרב שר לא נפל רבב. מדובר במי ששימש כל ימיו כמשרת נאמן של הציבור ופעל לטובת כלל הציבור ולטובתו בלבד".