"הפרויקט ייקרא מעכשיו בסר שרונה ולא יונייטד שרונה"

נחשון קיויתי: נותרו לנו 60-70 דירות לשיווק, כולל דירות שצפויות להתאשר במסגרת שבס כחלון, ואנחנו לא ממהרים למכור אותן

נחשון קיויתי / צלם תמר מצפי
נחשון קיויתי / צלם תמר מצפי

"פרויקט שרונה ייקרא מעתה 'בסר שרונה' ולא 'יונייטד שרונה'" - כך אמר היום (ג') מנכ"ל קבוצת בסר, נחשון קיויתי, שתנהל מעתה את הפרויקט בשיחה עם "גלובס". זאת לאחר שאתמול, מימשה קבוצת הרכישה את הקרקע ושילמה לרשות מקרקעי ישראל את היתרה בעבור הקרקע שמחירה 1.24 מיליארד שקל כולל מע"מ.

"נותרו לנו 60-70 דירות לשיווק, כולל דירות שצפויות להתאשר במסגרת שבס כחלון, ואנחנו לא ממהרים למכור אותן". אמר קיותי והוסיף כי "בחודש הקרוב אנחנו הולכים ללמוד את הפרויקט ולעשות ניקיון וסדר בקבוצה. קבוצת בסר תקבל החלטות בשיתוף נציגות הקבוצה ויועציה המקצועיים הנוגעות לתכנון הפרויקט, ואם וכאשר ייתכנו בו שינויים, הם יעודכנו בהסכם הביצוע עם חברת אלקטרה שנבחרה לבנות את הפרויקט. אני מעריך שהמבנים הראשונים של רשות השידור שאינם מיועדים לשימור, ייהרסו כבר ברבעון הראשון של 2018" אמר קיוויתי.

כזכור, את הקרקע שעליה שכנה רשות השידור במתחם שרונה בתל-אביב, מכרה רשות מקרקעי ישראל במכרז בו זכתה קבוצת רכישה שאירגנה חברת מינהל מגורים ישראל בבעלות מוטי פלד. הקרקע מיועדת להקמת 3 מגדלי מגורים שבהם 324 דירות (לפני הקלת שבס כחלון), שלמרגלות הפרויקט שטחי מסחר ומשרדים, בדומה למגדלים שהקימה חברת גינדי החזקות במתחם שרונה.

לאחר הזכייה התברר כי האומדנים בהם נקבו מארגני הקבוצה הנוגעים למחירי הדירות היו נמוכים, וכי מחירי הדירות צפויים להיות גבוהים יותר. כשבוע וחצי בלבד לפני המועד האחרון לתשלום יתרת התמורה על הקרקע לרשות מקרקעי ישראל החליטה הקבוצה להעביר את ניהולה מידיה של מינהל מגורים לקבוצת בסר.