מדיסקונט לדואר: אבי בלו ימונה למנהל בנק הדואר

בלו, שכיהן כסגן ראש החטיבה הבנקאית של דיסקונט, ינהל את הפעילות הפיננסית הנוכחית של הדואר - ולא צפוי לעסוק בהפיכתו לבנק מסחרי רגיל

אבי בלו, ששימש כסגן ראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט ימונה למנהל בנק הדואר. בלו (59) יחליף בתפקיד את יורם מימון, ששימש כמ"מ בנק הדואר לתקופה של 3.5 שנים לאחר עזיבתו של יואל נווה.
בלו עבד מזה יותר מ-30 שנה בבנק דיסקונט, וניהל בין היתר כמה מהמרחבים בבנק והיה ראש מינהל הסניפים. בלו ייכנס לתפקיד בדואר בתחילת חודש דצמבר.

במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של הדואר הנמצאת ב-700 סניפים ברחבי הארץ. נציין כי הדואר אמור היה לקבל רישיון בנקאי מלא ולנהל גם פקדונות ואשראי לציבור, זאת בעוד כיום השירותים הבנקאיים שהוא מציע מוגבלים.

לצורך ביצוע המעבר של בנק הדואר לבנק רגיל מונה דורון ארבלי להוביל מהלכים שיאפשרו את קבלת הרישיון, אולם מהלכים אלה לא התקדמו מסיבות שונות, וארבלי עזב באחרונה את תפקידו, ולא מונה לו מחליף. בלו לא אמור להוביל את התהליך הזה, והוא יתמקד בניהול הפעילות הפיננסית של הדואר, תחת מגבלות הרישיון הנוכחי.

מנכ"ל הדואר דני גולדשטיין מסר היום: "ניסיונו העשיר של אבי בלו יאפשר לנו לפתח את מכלול השירותים הפיננסיים, להיכנס לתחומים חדשים, לפנות לקהלים חדשים ולהרחיב את מגוון השירותים שהבנק מציע. כבר כיום משרת בנק הדואר מאות אלפי לקוחות ומהווה במקרים רבים זרוע קדמית של משרדי הממשלה".