ויראלי ברשת: סמסונג לועגת לאפל ולאייפון X בסרטון חדש

בעקבות השקת אייפון X, המתחרה סמסונג שחררה סרטון חדש המקדם את מכשיר הדגל שלה - גלקסי נוט 8 ■ הפרסומת החדשה "יורדת" בלשון העם על מכשיר הדגל המדובר של אפל, כשהיא עוברת דרך מספר תחנות בהיסטוריה של האייפון ומבליטה את חסרונותיו

בעקבות ההשקה הרשמית של האייפון X, חברת סמסונג יוצאת עם פרסומת חדשה עבור מכשיר הדגל שלה - גלקסי נוט 8. הפרסומת החדשה יורדת בלשון העם על מכשיר הדגל של אפל הן ברמת העיצוב והן בחומרה. הפרסומת, הנקראת "לגדול ולשדרג לגלקסי" עוברת דרך מספר תחנות בהיסטוריה של האייפון ולועגת לחסרונות השונים של המכשיר לאורך השנים.

נראה כי פרסומות המבקשות להגחיך את המתחרים אינה הנחלה הבלעדית של אפל, הזכורה כמלעיגה את מערכת ההפעלה של המתחרה המרה שלה - מיקרוסופט.

בפרסומות האייקוניות של אפל מככבים בחור צעיר בעל מראה מעודכן מול בחור בעל מראה מרובע. הפרסומות מציגות בצורה משעשעת את היכולות של מקינטוש מול אוזלת-היד של מיקרוסופט: כשהבחור הצעיר מציג את עצמו, הבחור המרובע נתקע ונאלץ לאתחל את עצמו שוב ושוב.

אם נחזור לפרסומת של סמסונג, החברה הקוריאנית לועגת לאייפון על היעדר שקע לאוזניות וחוסר תמיכה בטעינה אלחוטית, זאת למרות שאייפון 8 ואייפון X דווקא כן תומכים בטעינה אלחוטית. בסופה של הפרסומת משתמש האייפון עובר לגלקסי נוט 8, בעודו חולף בקלילות על פני תור ארוך של אנשים הממתינים לאייפון X.

זו לא הפעם הראושנה שסמסונג יורה חיצים לעבר האייפון. עם השקת האייפון 6, סמסונג דאגה ליידע את הציבור שאפל אינה חברת הסמארטפנים הראשונה לייצר מכשיר בעל מסך גדול.