ההשקעה החדשה של טדי שגיא: שותפות באול אין טרייד

קבוצת שגיא תשקיע כ-40 מיליון שקל ותקבל 35% ממניות חברת המחשוב והמחזור ■ בעקבות ההשקעה תבוטל הנפקת החברה המתוכננת

טדי שגיא / צילום: יוסי כהן
טדי שגיא / צילום: יוסי כהן

טדי שגיא וחברת אול אין טרייד חתמו היום (ג') על הסכם השקעה בהיקף של 40 מיליון שקל. בעקבות חתימת הסכם ההשקעה, הודיעה אול אין טרייד על ביטול ההנפקה המתוכננת. לקראת ההנפקה שתוכננה כבר פרסמה אול אין טרייד בשבוע שעבר טיוטת תשקיף.

פעילותה העיקרית של אול טרייד מתרכזת בשירות לחלפים של ציוד חומרה בתחום המחשוב ומתן שירותי תמיכה ואחריות למוצרים אלה. נוסף על כך, היא פועלת בתחום של מחזור פסולת אלקטרונית, ובסך-הכול מעסיקה כ-130 עובדים.

בסוף 2015 רכשה אול אין טרייד מהקפאת הליכים את פעילותה של חברת חיון מחשבים, שנסחרה בעבר בבורסה, תמורת כ-1.5 מיליון שקל וערבויות בסכום דומה - מה שסייע לשיפור ניכר בתוצאות הכספיות שלה.

במחצית הראשונה של 2017 הכנסות החברה צמחו ב-26% והגיעו ל-50 מיליון שקל - 43 מיליון שקל מתוכם הגיעו מתחום המחשוב והיתר מתחום המחזור, והרווח הנקי הגיע ליותר מ-3 מיליון שקל. הונה העצמי של אול אין טרייד עמד בסוף יוני על 21 מיליון שקל, מול סך התחייבויות של 34 מיליון שקל, בעוד שקופתה ריקה ממזומנים.

מנכ"ל החברה הוא גדי רייכמן, בנו של בעל השליטה, עודד רייכמן - שהוא אחיו של פרופ' אוריאל רייכמן, אשר אינו מעורב בפעילות החברה.

גדי רייכמן, מנכ"ל אול אין טרייד, מסר כי "אנחנו שמחים על חתימת הסכם ההשקעה ועל האמון שנותנת בנו קבוצת טדי שגיא. מאחר והשגנו את ההשקעה הרצויה, לא ראינו צורך בהמשך הליכי ההנפקה. החברה עם הפנים קדימה כדי לבצע את ההשקעות עליהן דיווחנו".