בוטל הסכם הרישיון של המשביר עם אינטרספורט

בדיווח לבורסה מציינת המשביר כי ההסכם בוטל "לאור אי-הסכמות בין הצדדים בקשר עם לוחות הזמנים והפעילות המתוכננים בישראל" ■ כמו כן נמסר כי הצדדים מנהלים משא-ומתן על תנאי סיום ההסכם

רמי שביט / צילום: יוסי כהן
רמי שביט / צילום: יוסי כהן

בוטל הסכם הרישיון של קבוצת המשביר  להפעלת קמעונאית הספורט אינטרספורט בישראל. בדיווח לבורסה מציינת המשביר כי ההסכם בוטל "לאור אי-הסכמות בין הצדדים בקשר עם לוחות הזמנים והפעילות המתוכננים בישראל". כמו כן נמסר כי הצדדים מנהלים משא-ומתן על תנאי סיום ההסכם.

רק לפני כחודש וחצי טענה המשביר כי אין לקבוצה שינויים בתוכניות להקמת חנויות של הרשת, וכי היא תפתח כמתוכנן.

רשת המשביר חתמה במארס האחרון על הסכם זכיינות בלעדי עם חברת אינטרספורט, אחת מקמעונאיות הספורט הגדולות בעולם, למשך 10 שנים. במסגרת ההסכם תוכננו להיפתח במהלך שנת 2018 5 חנויות בשטח של כ-1,000 מ"ר כל אחת, בנוסף להקמת מחלקות הספורט בכ-30 סניפים של רשת המשביר בקונספט של חנות בתוך חנות. 

החתימה על ההסכם נעשתה בזמנו במקביל להגעתה לישראל של קמעונאית ספורט בינלאומית אחרת - דקטלון. הסניף הראשון של דקטלון נפתח לפני כמה חודשים בראשון לציון והתרוקן מסחורה בתוך ימים ספורים, וממשיך להתמודד כיום עם חוסרים משמעותיים לאחר שככל הנראה לא עמד בהיקף הביקושים. סניף נוסף של דקטלון מיועד להיפתח בישראל במרכז המסחרי ביג קריות. 

לאחרונה חתמה המשביר על עסקה למכירת רשת ניו-פארם לידי שופרסל, בשווי 130 מיליון שקל, במסגרתה נדרשה למכור 11 מסניפי רשת ניו-פארם שבבעלותה לידי האחים איציק ושרון ניסנוב. 

במשביר מדגישים כי על אף ביטול ההסכם, החברה ממשיכה לראות במחלקות הספורט מנוע צמיחה משמעותי של קבוצת המשביר בכלל והמשביר בתי כלבו בפרט, והיא ממשיכה לפעול ולהשקיע במחלקות הספורט באמצעות מותגים קיימים הנמכרים בהן, כדוגמת under armor, נייקי, אדידס, ניו באלאנס, פומה וקבוצת MGS ועוד, וכן הבאת מותגים בינלאומיים נוספים אשר יביאו לחיזוק משמעותי לתחום הספורט בקבוצת המשביר, וכחלק בלתי נפרד מקמעונאות הספורט הגדלה ומתפתחת בישראל.