דוחות סאטקום: עלייה בהכנסות, עברה לרווח ברבעון השלישי

החברה דיווחה על הכנסות של 10.7 מיליון דולר, בעיקר מעסקאות חדשות בתחום שירותי תקשורת הנתונים ומגידול במכירות השירותים וממכירות ציוד חד פעמיות בתחום התקשורת הלוויינית הניידת

שאול אלוביץ / צילום: איל יצהר
שאול אלוביץ / צילום: איל יצהר

סאטקום מערכות , העוסקת במתן שירותי תקשורת, באמצעות תשתית לוויין ותשתיות נוספות, סיכמה הבוקר (ב') את הרבעון השלישי של השנה, עם עלייה של 16.3% בהכנסות ל-10.7 מיליון דולר, לעומת 9.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

בחברה מסבירים כי הגידול בהכנסות נבע בעיקר מעסקאות חדשות בתחום שירותי תקשורת הנתונים ומגידול במכירות השירותים וממכירות ציוד חד פעמיות בתחום התקשורת הלוויינית הניידת.

ההכנסות מתחום שירותי תקשורת הנתונים היוו כ-86% מהכנסות החברה ברבעון, גידול של כ-14.6% לעומת הכנסות המגזר ברבעון המקביל.

ה-EBITDA ברבעון החולף הסתכם ב-1.03 מיליון דולר בהשוואה ל-220 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של 495 אלף דולר, בהשוואה להפסד ברבעון המקביל אשתקד.

המנכ"ל דן זיצ'ק ציין עם פרסום הדוחות כי "סאטקום מערכות מדווחת על רבעון שיא נוסף לחברה, ומציגה גידול עקבי בהכנסות וגידול חד ב-EBITDA וברווח נקי. צמיחת החברה מביאה לידי ביטוי את העסקאות עליהן דיווחנו ברבעון הראשון בשנת 2017 ולאורך שנת 2016. הרבעון השלישי של השנה, הוא רבעון שלישי ברציפות של גידול בהכנסות מגזר שירותי תקשורת הנתונים, שהינו תחום פעילות המתאפיין בעסקאות ארוכות טווח ויציבות, ומכאן גם הביטחון שלנו בהמשך הצמיחה".