הסכם שיתוף פעולה לדיא ניתוח הדמיות עם GE Healthcare

תוכנת ניתוח הדמיית האולטרהסאונד של דיא תותקן במכשירים של GE ■ "היום יש אולטרהסאונד במגוון תנאים ולא תמיד ליד מפענח הדמיות מומחה"

חברת דיא ניתוח הדמיות (DiA Imaging Analysis) הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית ההדמיה GE Healthcare. במסגרת ההסכם תוטמע טכנולוגיית פענוח תמונות ההדמיה של דיא כחלק ממכשירי האולטרהסאונד של GE, שהיא אחת המובילות בתחום האולטרהסאונד. ההסכם אינו בלעדי.

דיא מפתחת ומשווקת טכנולוגיות אוטומטיות לניתוח הדמיות אולטרסאונד, ככלי לתמיכה בהחלטות רפואיות. בשלב הראשון, התוכנה שלה משמשת לניתוח תפוקת הלב (Ejection Fraction).

בדיקת האולטרהסאונד לניתוח תפוקת הלב היא חלק מבדיקת "אקו-לב" המשמשת כחלק מפרוטוקול הבדיקות לאבחון אירוע לב או מחלת לב. "שוק האולטרהסאונד הלבבי משתנה", אומרת הילה גולדמן אצלאן , מייסדת-שותפה ומנכ"ל דיא קרדיו. "אם פעם ההדמיות בוצעו רק בבתי החולים ולכן בסמיכות למפענחי הדמיה מומחים, היום ישנם מכשירי אולטרהסאונד לאבחון לבבי גם באמבולנסים, בקליניקות פרטיות של קרדיולוגים ובקרוב כנראה אצל רופאי משפחה, שאין להם את ההתמחות המאפשרת להם לפענח את הבדיקה בעין, ללא תמיכה". כיום מוצרי החברה כבר מופצים במספר מדינות, כתוסף למכשיר אוסטרהסאונד או כחלק אינטגרלי ממנו.

ארנון תוסייה-כהן, יו"ר וסמנכ"ל פיתוח עסקי בדיא ניתוח הדמיות, אמר, "נכון להיום, אנחנו החברה היחידה שמציעה כלים אוטומטיים למכשירי אולטרסאונד מבוססי מובייל, ואנו גאים לחבור עם GE Healthcare כדי לאפשר אספקה מיידית של מידע בסביבת הטיפול הראשוני במטופל".

לאחרונה שוחחנו עם מנכ"ל של חברת ניתוח תמונות הדמיה באופן אוטומטי, אשר אמר כי המוצר שלהם מהווה "תחנה אחת" לניתוח כל סוגי ההדמיה, מה שאולי יכול לתת לו יתרון על מוצר כמו שלכם שהוא מאוד ממוקד בהדמיית אולטרהסאונד ובתחום הלב. "אנחנו לא מכירים חברה עם הצעה רחבה כזו שגם פועלות בתחום האולטרהסאונד. בכל מקרה, המוצר שלנו מתאים להשתלב במגוון מכשירים בנוסף להתאמה שלו לניתוח סקירות בענן. כמו כן, אנחנו בעצמנו מתכוונים להתרחב בקרוב לניתוח הדמיות נוספות, מעבר ל-Ejection Fraction".

דיא קרדיו - תעודת זהות
שנת הקמה: 2010
תחום פעילות: ניתוח תמונות הדמיה באופן אוטומטי
מנכ"ל: הילה גולדמן אצלאן
גיוסי הון עד כה: 6 מיליון דולר מחממת אופקים של המדען הראשי (וזכיינים החממה חברת קפיטל פוינט), ד"ר שמואל קבילי, קרן אגת (Agate-MaC Fund) . Shengjing Group , CE Ventures, קרן ההון סיכון AltaIR.