השחיתות בעיריית ראשל"צ: זה העבריין החשוד שסייע לח"כ ביטן

(עדכון) - הותר לפרסום: חוסאם ג'רושי הוא העבריין החשוד כי סייע לח"כ דוד ביטן בתמורה לסיוע של ביטן לאינטרסים שלו בעסקיו בראשל"צ ■ מוקדם יותר היום עוכבו לחקירה 4 אנשים נוספים החשודים במעורבות בפרשה, ובהם בכיר בעיריית ת"א

המשטרה עיכבה הבוקר (ב') לחקירה 4 מעורבים נוספים בפרשת השחיתות בעיריית ראשון-לציון, ביניהם בכיר בעיריית תל-אביב, נציג מפלגת הליכוד בעירייה, ששמו נאסר לפרסום.

אתמול (א') נחקר ח"ד דוד ביטן בחשד למעורבות בפרשה, ומעצרו של ראש עיריית ראשון-לציון, דב צור, הוארך ב-5 ימים. היום צפוי ביטן להיחקר בשנית. 

בתוך כך, היום הותר לפרסום כי חוסאם ג'רושי הוא העבריין החשוד כי סייע לח"כ ביטן בתמורה לסיוע של ביטן לאינטרסים שלו. לפי החשד, ג'רושי סייע לביטן להגיע להסדר חוב בשוק האפור, ואילו ביטן סייע בתמורה לג'רושי בעסקים שעשה בתחומי עיריית ראשון-לציון, בעת שביטן היה בכיר בעירייה.

עורכי הדין דורון נוי ותמיר סננס ממשרד נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני, המייצגים את אחד החשודים בפרשה שעוכב הבוקר לחקירה, בעלים של קבוצת כדורגל ואחד האנשים שהיו מקורבים בעבר לארקדי גאידמק, מסרו בתגובה: "עיכובו של הלקוח והחיפוש היו מיותרים לחלוטין. ברור לחלוטין כי אם מרשנו היה מוזמן לחקירה, הוא היה מתייצב לאלתר. אין בחשדות דבר וחצי דבר, ואנו משוכנעים כי חקירת המשטרה תאשר זאת".

הכוורת
 הכוורת