ארה"ב: פיצוץ בתחנה המרכזית במנהטן; אדם אחד נעצר

(עדכון) - פיצוץ אירע היום ברציף של מטרו במנהטן, ככל הנראה ממטען צינור ■ קווי מטרו סמוכים פונו ■ ABC: היה זה מטען צינור, וחשוד אחד נעצר

פיצוץ ברציף מטרו במנהטן / צילום: רויטרס
פיצוץ ברציף מטרו במנהטן / צילום: רויטרס

פיצוץ אירע היום (ב') ברציף של התחנה המרכזית במנהטן, ככל הנראה כתוצאה ממטען צינור - כך הודיעה משטרת ניו יורק. עוד נמסר כי אדם אחד נעצר וכי הוא סובל מפציעות קלות בלבד, שנגרמו ככל הנראה כתוצאה מפיצוץ המטען על גופו. לא דווח על נפגעים נוספים.

הפיצוץ אירע בשעה 7:30 (לפי שעון מקומי) בתחנת "פורט אות'ורטי", הגדולה ביותר בארצות הברית, שבה עוברים יותר מ-65 מיליון איש בשנה. כמה קווי מטרו סמוכים לזירה, בין הרחוב ה-42 לשדרה השמינית, פונו בעקבות הפיצוץ.

הבית הלבן מסר כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ תודרך על האירועים בעיר. גם ראש העיר ביל דה בלאזיו עודכן בהתפתחויות על התקרית.

דייגו פרננדז, אחד הנוסעים שהיה בתחנה בזמן הפיצוץ, סיפר על רגעי הבהלה. "הייתה מהומה במהלך הניסיון לצאת למעלה", אמר. "כולם היו מפוחדים, רצו וצעקו".

התקרית מגיעה כחודש לאחר פיגוע דריסה במנהטן, שבו נרצחו 8 בני אדם על-ידי סייפולו סייפוב, מהגר בן 29מאוזבקיסטן. הוא נעצר ואמר כי פעל בשם ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).