מנכ"ל פרטנר: הגענו ל-40 אלף לקוחות בטלוויזיה

איציק בנבנישתי: "עברו הימים בהם הצרכן היה מוכן לשלם עבור ערוצים שאינו צופה בהם"

מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד
מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי בהשקת הטלוויזיה /צילום: אמיר גוטפריד

חברת פרטנר ממשיכה לדחוף את שירות הטלוויזיה שלה ועל רקע מסע הפרסום שבאוויר היא מודיעה היום (א') כי הגיעה ל-40 אלף מנויים. את המספר חשף מנכ"ל החברה איציק בנבנישתי בוועידת הדיגיטל של העיתון "דה מרקר".

פרטנר השיקה את שירות הטלוויזיה שלה, פרטנר TV, לפני מספר חודשים. השירות מבוסס על שיתוף-פעולה עם נטפליקס, שאת שירותיה פרטנר מסבסדת ללקוח לתקופה של חצי שנה ראשונה במחיר של 69 שקל לחודש. 

נזכיר כי פרטנר סופרת את מספר המנויים שלה כולל מנויים אפליקטיביים (כאלה שלא משתמשים בממיר אך הם לקוחות משלמים, למרות שהם צופים בשירות דרך טאבלט או סמארטפון). 

בנבנישתי אמר עוד: "עברו הימים בהם היינו מוכנים לקבל הביתה ממיר סגור עם מאות ערוצים שנאלצנו לשלם עליהם מבלי שצפינו בהם אפילו פעם אחת. תמו המגבלות על תוכן שחוסמים לנו. היום, במציאות של טלוויזיה פתוחה, אפשר לבחור להוסיף לממיר עם הערוצים וה-VOD, גם נטפליקס, לצפות ביוטיוב, להוריד אפליקציות תוכן ומשחקים ועוד". 

בנבנישתי הוסיף כי "נטישת הכבלים והלוויין היא עולמית - בארה"ב התנתקו ברבעון האחרון מיליון משקי-בית משירותי הכבלים והלוויין, ובשנה הבאה הצפי הוא לנטישה של 5 מיליון בתי-אב. שם השילוב של הרצון העז להתנתק מספקי הטלוויזיה הישנים, יחד עם המגמה של צריכת יותר ויותר תוכן בטלפון הנייד, מביאה למפץ שאנו עדים לו".