ארטימדיה רוכשת את מערכת הדאטה BlueKai של אורקל

המערכת החדשה אמורה לשפר ולשדרג את ניהול הדאטה של ארטימדיה, ובנוסף לאפשר למפרסמים להתממשק למערכת ישירות באמצעות הצינורות שלהם ■ "שיתוף הפעולה עם אורקל יוביל לקמפיינים אפקטיביים ולתוצאות שעדיין לא ראינו"

גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה ממשיכה לבצע מהלכים שנועדו לשפר את איכות התוצרים למפרסמים, ורוכשת את פלטפורמת ניהול וניתוח הדאטה של אורקל - BlueKai. מדובר באחת ממערכות הדאטה המתקדמות הקיימות בשוק ועושות בהן שימוש חברות מדיה ואמצעי מדיה נוספים בישראל כדוגמת וואלה ומדיה קום.

המערכת החדשה אמורה לשפר ולשדרג את ניהול הדאטה של ארטימדיה, ובנוסף לאפשר למפרסמים להתממשק למערכת ישירות באמצעות הצינורות שלהם ו"לשפוך" את הפרסום לתוך סיגמנטים נבחרים ברשת הפרוגרמטית של ארטימדיה. הרעיון הוא שעל בסיס שילוב המידע של המפרסם והדאטה של ארטימדיה, אפשר יהיה לייצר סגמנטציה לקהלים נוספים דומים לקהל המבוקש (Lookalikes) ולהגיש פרסום לקהל זה ליצירת ביקושים חדשים.

בנוסף שיתוף הפעולה עם אורקל אמור להזרים מקורות דאטה חדשים ונוספים שאינם קיימים היום ברשת ארטימדיה ויבואו מגופים עימם משתפת אורקל פעולה.

כזכור בעבר ספגה ארטימדיה ביקורת משחקנים בשוק על היכולות שיש לה בתחום הטרגוט. למרות שתקשורתית הדפו בחברה את הביקורת, נראה כי בחודשים האחרונים נעשים בה מאמצים כנים כדי להשביח את המוצר למפרסמים ולאפשר להם כלים יעילים יותר. כך למשל לפני חודשים ספורים הודיעה ארטימדיה על שת"פ עם חברת הבקרה והמדידה MOAT והטמעתה על נגני ארטימדיה, כדי לאפשר למפרסמים דיווח אובייקטיבי על איכות ההגשות הקמפיינים שלהם.

לדברי שמוליק האוזר, מנהל תחום CX באורקל ישראל: "שיתוף הפעולה בין אורקל לארטימדיה הוא אסטרטגי ויביא ערך למפרסמים בשוק הישראלי. באמצעותו נאפשר ללקוחות ה-CX של אורקל לייצר אופטימיזציה לקמפיינים שלהם בזירה הדיגיטלית ולחבר בין ישויות ה-online וה-offline, לפגוש את לקוחותיהם בערוצים הרלוונטיים להם מחוץ לנכסיהם הדיגיטליים".

לדברי גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: " שיתוף הפעולה עם אורקל שמייצר אופציה לשימוש בדאטה מועשר, תוך הנגשתו על גבי התוכן האיכותי של האתרים המקומיים, יוביל לקמפיינים אפקטיביים ולתוצאות שעדיין לא ראינו".