2 מיליון ד': מוריס קאהן החליט להכפיל את הפרס לנטלי פורטמן

וגם: וריפון עורכת שינוי ארגוני ופורום המינויים של אוניברסיטת תל-אביב

סטן פולובץ נטלי פורטמן ומוריס קאהן / צילום: קרן פרס בראשית
סטן פולובץ נטלי פורטמן ומוריס קאהן / צילום: קרן פרס בראשית

כפולה ומכופלת: מוריס קאהן יכפיל את הפרס שתקבל נטלי פורטמן ויעלה אותו ל-2 מיליון דולר

לפני כחודש דווח שהשחקנית האמריקאית (ילידת ישראל), נטלי פורטמן היא זוכת פרס בראשית בסך מיליון דולר. אתמול נודע כי איש העסקים והפילנתרופ הישראלי מוריס קאהן, ממייסדי אמדוקס, החליט להכפיל את סכום הפרס שיוענק לפורטמן, ויעלה אותו ל-2 מיליון דולר. סכום זה יוקדש על-ידי פורטמן לקידום העצמת נשים בעולם ובישראל, והוא יוענק לה ב-28 ביוני 2018, בירושלים.

קאהן הסביר את הצעד ואמר כי "פורטמן היא דמות מופת יהודית אשר יכולה להשפיע ולהביא שינוי משמעותי", ואילו פורטמן אמרה כי "נדיבותו של מר קאהן מחזקת עוד יותר את ההבנה עד כמה נושא השוויון המגדרי הוא רלוונטי וחשוב כיום בישראל, בארה"ב ובעולם כולו".

סטן פולובץ, מייסד שותף ויו"ר קרן פרס בראשית, אמר כי התרומה "תגדיל משמעותית את עוצמת ההשפעה של תוכניות הפרס לסיוע בקידום השוויון של נשים".

אמנם אנחנו עדיין בדצמבר 2017, אבל השלושה החליטו לנצל את המעמד ולהיפגש יחדיו להדלקת נר שמיני ואחרון של חנוכה בניו-יורק.

פרס בראשית (בדרך כלל בסך 1 מיליון דולר) מוענק החל מיוני 2012, במשותף על-ידי ממשלת ישראל, הסוכנות היהודית וקרן ג'נסיס לדמות מופת המעניקה השראה לדור הצעיר של העם היהודי.

סטן פולובץ נטלי פורטמן ומוריס קאהן / צילום: קרן פרס בראשית
 סטן פולובץ נטלי פורטמן ומוריס קאהן / צילום: קרן פרס בראשית

הפתרונות של וריפון: חברת מסופי הסליקה עורכת שינוי ארגוני

חברת וריפון ישראל המפעילה מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות, עורכת שינוי ארגוני ופותחת חטיבה לניהול תחום הסליקה. בראש החטיבה יעמוד שמחה גנדלמן, כאשר גבי בנד, סמנכ"ל המכירות ימונה במקומו לתפקיד מנכ"ל החטיבה המסחרית.

במסגרת תפקידו יהיה גנדלמן אמון על ניהול הקשר עם חברות האשראי, סולקים וניהול שיתופי פעולה.

דן סופר, מנכ"ל וריפון ישראל וסגן נשיא לפיתוח עסקי בוריפון העולמית מסר כי "שמחה נעתר לבקשתי והסכים להוביל אתגר זה המשקף מהלך אסטרטגי משמעותי בעבור וריפון ישראל בטווח הקצר, הבינוני והארוך".

במקומו של גבי בנד כסמנכ"ל מכירות, יקודם יניב כחלון כסמנכ"ל מכירות וריפון ישראל.

שמחה גנדלמן  / צילום: דרור כץ
 שמחה גנדלמן / צילום: דרור כץ

טקס קבלת סיכה: גיל שרון, מירי סביון ואמיר חייק מגלים בגרות בפורום סגור

השבוע ערכה אוניברסיטת תל-אביב במשכנו של פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה, את פורום המינויים.

הפורום, שמתקיים זו השנה השנייה מארח בוגרים שהתמנו במהלך השנה החולפת לתפקידים בולטים במשק.

קלפטר אמר לנוכחים ולנוכחות כי: " ככל שאתם מצליחים יותר ותופסים עמדות מפתח בשדרת החברה, הכלכלה והמחקר בישראל, כך האוניברסיטה שלנו מצליחה יותר".

במסגרת המעמד, העניק קלפטר לכל אחד מהנוכחים סיכת בוגר אוניברסיטה. גיל שרון, יו"ר גולן טלקום ואב גאה, היה גאה במיוחד להגיע למעמד האקדמי, מאחר שבנו הוא סטודנט באוניברסיטה, וימים יגידו אם גם הוא יזכה בעתיד לקחת חלק בפורום. עוד השתתפו וזכו לקבל סיכה: רו"ח מירי סביון, משנה למנהל רשות המסים; אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות בישראל, לשעבר מנכ"ל התאחדות התעשיינים ומנכ"ל משרד התעשייה; ליעד ברזילי, מנכ"ל איטריום מקבוצת גזית גלוב; שמוליק ארבל, ראש המערך המסחרי בבנק לאומי; חיים זיו, מנהל פעילות חברת טלפוניקה; ואליק עציון, מנהל מערך הסייבר בבנק הפועלים.

פירגנו בלשכת הנשיא: סיגל אדר, ראש ארגון בוגרי אוניברסיטת תל-אביב וסיגלית בן חיון, מנהלת הארגון, שהזמינה את הנוכחים לתת עצות וטיפים לבוגרים הצעירים יותר, החברים בארגון.

יוסף קלפטר ומירי סביון / צילום: יעל צור
 יוסף קלפטר ומירי סביון / צילום: יעל צור