עובדי טבע מפגינים בכותל המערבי; ברקת הצטרף להביע תמיכה

(עדכון): המחאה ממשיכה: הפגנה מול ביתו של הדירקטור, בהמשך להפגנה אמש מול ביתה של הדירקטורית גליה מאור ■ פעילות המפעלים בי-ם ואשדוד תושבת, בשאר מתקני החברה ייערכו שיבושים ■ ניר ברקת הצטרף להביע תמיכה במאבק

הפגנת עובדי טבע חמי פרס / צילום:  דוברות ההסתדרות
הפגנת עובדי טבע חמי פרס / צילום: דוברות ההסתדרות

עשרות עובדי טבע ותומכים במאבקם הפגינו הבוקר (ה') ברעננה מול ביתו של חמי פרס, הנמנה על חברי הדירקטוריון הישראליים של החברה, על רקע תוכנית הפיטורים. בהמשך יפגינו עובדי החברה בכיכר ציון בירושלים.

במסגרת פעילות המחאה המכוונת נגד בכירי טבע וחברי הדירקטוריון, אתמול קיימו העובדים הפגנה גם מול ביתה של גליה מאור. בהמשך, לפי ההסתדרות, העובדים צפויים להגיע לאזורי מגוריהם של חברי דירקטוריון נוספים.

11:24 | צעדת המחאה של עובדי טבע בירושלים, אשר החלה בכיכר ציון בעיר, הגיעה כעת אל רחבת הכותל המערבי.

עובדי טבע בכותל המערבי / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות
 עובדי טבע בכותל המערבי / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

הבוקר מתקיימת הפגנה גם בירושלים; לאחר שחסמו לתנועה את כיכר ציון, עובדי טבע בירושלים החלו לצעוד על רחוב יפו, אל עבר רחבת הכותל. תנועת הרכבת הקלה העוברת ברחוב הופסקה לחלוטין. המפגינים נעצרו בכיכר ספרא מול בית העירייה, וקראו לראש העיר ירושלים ניר ברקת לרדת ולהצטרף אליהם, שנענה לקריאתם וירד מלשכתו לשוחח עמם לאות סולידריות ולהבעת תמיכה במאבקם.

ניר ברקת עם יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות
 ניר ברקת עם יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל / צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות

בתוך כך, נמשכים הצעדים הארגוניים שבהם נוקטים העובדים ברחבי הארץ. היום תושבת באופן מלא הפעילות של מפעלי טבע בירושלים ובאשדוד. ביתר מתקני החברה, העובדים יערכו אספות הסברה ויחולו שיבושים בעבודה השוטפת.