מי הגיעו לפרמיירת העונה החדשה של "פאודה" בהבימה?

בין האורחים נצפו בין היתר אהוד ברק, לשעבר ראש הממשלה ושר הביטחון, שהגיע עם זוגתו נילי פריאל; וניצב בדימוס אורי בר-לב, שיזם והקים יחד עם ברק את יחידת דובדבן העומדת במרכז עלילת הסדרה

שחקנים, גנרלים וכמה אנשי ונשות עסקים, הגיעו בצהרי יום שישי אל התיאטרון הלאומי הבימה, שם התקיימה הפרמיירה לעונה החדשה של הסדרה "פאודה", שתעלה ביום ראשון הבא (31 בדצמבר) ב-yes.

סדרת האקשן הטלוויזיונית מגוללת את סיפורה של יחידת מסתערבים בשטחים, כמו גם את סיפורם של מבוקשי החמאס. את פני הבאים ללובי התיאטרון קיבלו היוצרים אבי יששכרוף וליאור רז, כוכב הסדרה, שהגיע מלווה ברעייתו מיטל שגם היא משחקת בה.

עוד נצפו באורחים: אהוד ברק, לשעבר ראש הממשלה ושר הביטחון, שהגיע עם זוגתו נילי פריאל; וניצב בדימוס אורי בר-לב, שיזם והקים יחד עם ברק את יחידת דובדבן העומדת במרכז העלילה. בר-לב הגיע יחד עם עו"ד ענת גוטליב.

בלובי התיאטרון שעוצב כמסעדה ערבית, נפגשו בין שלל השחקנים גם שר הבינוי יואב גלנט, לשעבר אלוף פיקוד דרום; ח"כ עפר שלח, לשעבר עיתונאי ופרשן לענייני ביטחון; חמי פרס, שותף מייסד בקרן ההון סיכון פיטנגו, וחבר דירקטוריון טבע; אבנר קז, יו"ר משותף במאיר חברה למכוניות; איש התקשורת משה שלונסקי; שירה מרגלית, מבעלי אתר סלונה ואילן שילוח, יו"ר מקאן תל-אביב; עדו הר-טוב, שותף בגיתם; ואחרים.

במהלך המינגלינג אמרו אלוף יואב (פולי) מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים; ואלוף מוטי אלמוז, ראש אכ"א; ליובל דיסקין, לשעבר ראש השב"כ; שצלמי הפפראצי מתעלמים מהם, ואולי זה משום שהם לא מזהים אותם על אזרחי.

אבנר קז ליאור רז וחלי קז  / צילום: רפי דלויה
 אבנר קז ליאור רז וחלי קז / צילום: רפי דלויה