אקזיט קטן ומהיר: אקורט מדיקל תימכר ל-Guerbetc

חברת אקיורייט מדיקל הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום המיקרו-קטטרים, נמכרה לחברת Guerbert, המפתחת חומרי ניגוד ומוצרים נוספים לתחום ההדמיה הרפואית ■ גורברט תשלם 19 מיליון אירו מיידית ועד 57 מיליון אירו בהתאם להשגת אבני-דרך

ביומד / צילום: thinkstock
ביומד / צילום: thinkstock

חברת אקיורייט מדיקל (Accurate medical) הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום המיקרו-קטטרים, נמכרה לחברת Guerbert, המפתחת חומרי ניגוד ומוצרים נוספים לתחום ההדמיה הרפואית.

גורברט תשלם 19 מיליון אירו מיידית ועד 57 מיליון אירו בהתאם להשגת אבני-דרך מסוימות שנקבעו בחוזה. גורברט מסרה כי הרכישה כבר תניב הכנסות משמעותיות עד סוף השנה וצפויה להוסיף לרווחיות הרוכשת עד סוף שנת 2019.

מדובר באקזיט מהיר לחברת אקיורייט, שהוקמה ב-2015 על-ידי ערן מילר וש"ר מיכאל טך, וקיבלה השקעה מקרן אקסס מדיקל, שאותה מוביל טל יחד עם לימור סנדץ'. 

החברה פיתחה טכנולוגיה של מיקרוקטטרים המשמשים בביצוע טיפולים לא פולשניים בתחומי האונקולוגיה והקרדיולוגיה, למשל איתור והסרה של גידולים בתוך כלי הדם וטיפול באניוריזמות (מפרצות) בכלי דם. לחברה יש שתי סדרות מוצרים, הראשונה מאפשרת ניווט גם בתוך כלי דם מסועפים או לא נגישים, והשנייה כוללת יכולות אלה וגם הגנה מפני תסחיפים באמצעות מבנה ייחודי של הקטטר שיוצר זרימת דם שמהווה חייץ, כך שקרישי דם וחומרי פסולת אחרים מאתר הטיפול לא יוכלו להיסחף מעלה בזרם הדם.

"אנחנו מרוצים מאוד מהסכם זה ובטוחים כי לגורברט יש את הנכסים והמשאבים הדרושים להפוך את סדרת המיקרוקטטרים שלנו למובילי שוק", אמר טל. החברה תמשיך לפעול מישראל בניהולו של מילר.