חינוך קלוקל

אתם, ביבי ושרה נתניהו, רמסתם את ילדיכם

יאיר נתניהו  שרה נתניהו ובנימין נתניהו  / צילום: חיים צח - לע"מ
יאיר נתניהו שרה נתניהו ובנימין נתניהו / צילום: חיים צח - לע"מ

אם דברי הביקורת על יאיר נתניהו הם "התחסדות וצביעות", כפי שטוען אביו של ה"ילד" - אז דבריו של ביבי בנושא זה הם טמטום ואטימות. אתה, ביבי, פונה אלינו, הציבור, בשאלה: "תחשבו איך אתם תרגישו אם ירמסו את הילדים שלכם באכזריות שאין לה גבולות, ברשעות ובצביעות?" איך אתה מעז? הרי בתוך שאלתך מסתתרת ההנחה שהילדים שלנו הם כמו הילד שלך. כלומר, שהם לא עובדים, גרים בבית ההורים בגיל 26, עומדים לרשותם מכונית, נהג ומאבטח, מבקרים דרך קבע במועדוני חשפנות, נזקקים לשירותי זנות ומסרסרים בחברותיהם לשעבר.

מי המצקצק?

לא, אדוני, הילדים של רובנו אינם כאלה. הם חונכו, ברובם, אל ידי הורים נורמטיביים. מי שהזיק ומזיק ליאיר הם לא "המצקצקים בלשונם", כפי שאתה מכנה כל מי שמעז לומר דברי ביקורת עליכם, אלא אתה והאישה שאתה מכנה "רעייתי". (להבדיל מפשוטי עם שלהם יש "אשתי"). למה שיאיר לא ישתמש בדירתו של פאקר כאשר הוא רואה אתכם משנוררים את חבריכם מכל הכיוונים? למה שיאיר יוותר על 400 שקל כאשר הוא רואה אתכם חולבים את קופת המדינה, העיקר לא להשתמש בכספים הפרטיים שלכם, שהם רבים מאוד?

למה שלא יהיה פרזיט?

למה שיאיר לא יהיה פרזיט, כאשר אתם, ביבי ושרה, מאפשרים לו זאת? למה הוא עדיין מתגורר בדירת השרד שאני ואנחנו משלמים עבורה? למה הוא לא עובד? למה הוא מסכים שהמדינה תעסיק מאבטחים עבורו? הרי הוא יכול לסרב. אבל אז לא תהיה מכונית שרד, והסיכוי שאבא ביבי ירכוש עבורו מכונית הוא קלוש ביותר, וה"ילד" יודע זאת. אז הוא פונה אל אוצר המדינה, כפי שראה ולמד אצל אביו ואמו הפסיכולוגית המשונה.

לא שווה לחקור את יאיר?

מאיפה בא ליאיר הרעיון שאביו ביבי סידר לקובי מימון 20 מיליארד דולר? ילדים מקבלים בדרך-כלל רעיונות כאלה מהדברים שהם שומעים בבית. האם ה"ילד" שמע את האב הנדיב מספר לאשתו המשונה את הדברים הללו? או מתרברב על כך אצל חבריו בעלי הלשון הארוכה? מאיפה בא ליאיר הרעיון הזה? לא שווה בדיקה? לא ראוי לזמן את ה"ילד" לחדר החקירות המוכר היטב לאב ולאם? אולי יש הסבר לתובנה של יאיר, אבל אנחנו רוצים לדעת אותו, או לדעת ממי הוא שמע את הדברים.

חינוך קלוקל

מה פתאום עלה בכלל הרעיון שהילד יאיר ייסע להודו? למה? לאיזה צורך? ילדים בגילו הולכים בבוקר לעבודה, והוא נוסע להודו? אתם, ביבי ושרה, אתם אלה שרמסתם את ילדיכם בחינוך קלוקל, בצורת החיים שלכם, בדוגמה האישית שהצבתם לפניהם.