ספאנטק תאשר ליו"ר שכר של עד 2.2 מיליון עבור 75% משרה

ועדת התגמול ודירקטוריון ספאנטק ציינו כי היו"ר יחזקאל ניסן תרם משמעותית לחברה ■ בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של 2017 החברה הציגה עלייה של כ-14% במכירות, שהגיעו ל-431 מיליון שקל

גדעון קרסני / צילום: רון שטיינבלט
גדעון קרסני / צילום: רון שטיינבלט

בעלי מניות חברת התעשייה ספאנטק  צפויים להתכנס לקראת סוף החודש לאשר את המשך תנאי העסקת יו"ר החברה ובעל השליטה, יחזקאל ניסן, שזכאי לקבל עד 2.2 מיליון שקל בשנה במסגרת תפקידו, ב-75% משרה.

כחלק מתנאי ההעסקה, שאושרו בסוף שנת 2014 וכעת דורשים אישור מחודש, נהנה ניסן משכר חודשי של 118.5 אלף שקל, החזר הוצאות והטבות נוספות, וכן מענק על בסיס תוצאות החברה. עלות העסקת ניסן ב-2016 עמדה על כ-1.2 מיליון שקל - כולה עלות שכר.

ועדת התגמול ודירקטוריון ספאנטק ציינו בין היתר שניסן תרם משמעותית לפעילותה ולמצב עסקיה של ספאנטק "והוכיח את יכולתו לתרום להצלחת החברה". ניסן מכהן בתפקידו כיו"ר ספאנטק מזה כ-21 שנים, ולפי ועדת התגמול והדירקטוריון המשך כהונתו "יתרמו להמשך יציבות החברה ולהמשך העשייה ופיתוח החברה".

עיקר פעילותה של ספאנטק, הנסחרת בבורסה בשווי של כ-820 מיליון שקל, מתרכזת בייצור ושיווק בד לא ארוג, המשמש חומר גלם לתעשיית המגבונים.

ספאנטק עלתה לכותרות בשנה האחרונה, בעיקר בשל חילופי ההנהלה התכופים שנעשו בה, שבסיומם חזר המנכ"ל גדעון קרסני בתחילת יולי לעמוד בראש החברה, כשנה וחצי לאחר שפרש ממנה לפנסיה.

בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של 2017, היא הציגה עם עלייה של כ-14% במכירות, שהגיעו ל-431 מיליון שקל, ובדומה ליתר מתחרותיה הבורסאיות סבלה משחיקה ניכרת ברווחים, שצללו בקרוב ל-80%, לכ-6.5 מיליון שקל.