מי הגיע לערב הגאלה של העמותה לקידום החינוך ת"א-יפו?

וגם: נדב רבן, מנכ"ל רוסאריו חיתום, בוחר את המהלך המשמעותי ואת הדמות הבולטת של 2017 

נעמי וחיים הורוביץ / צילום: אלעד גוטמן
נעמי וחיים הורוביץ / צילום: אלעד גוטמן

הכול מתחיל בחינוך

מי יזמו, מי תרמו, מי הגיעו ומי הפתיעו בערב הגאלה של העמותה לקידום החינוך תל-אביב-יפו?

אמש (ד') ציינה העמותה לקידום החינוך תל-אביב-יפו 35 שנים להיווסדה, במרכז האירועים Avenue, שם נערך ערב גאלה. הכנסות הערב הוקדשו לילדים ונוער בסיכון וליווי קשישים וניצולי שואה.

יו"ר האירוע היה ניר זוהר, נשיא Wix, שהייתה אחת מנותנות החסות של הערב. זוהר קיבל את פני האורחים והאורחות יחד עם ד"ר דוד פורטוביץ, ממקימי העמותה ובנו חזקי פורטוביץ וחיים הורביץ, יו"ר העמותה ורעייתו נעמי. הם קיבלו את פניהם של: אבנר סטפק, בעלי מיטב דש; דני ויורם עיני, מבעלי המזרח, יבואנית יגואר (שערכה במקום הגרלה והפרס בה נתרם לעמותה); רו"ח יזהר קנה, נשיא לשכת רו"ח; רו"ח דני מרגלית, יו"ר BDO זיו האפט; עו"ד נחום פינברג, נ. פיינברג ושות'; אורית בנבנישתי, מנכ"לית ובעלי תיגבור; ישראל רייף, יו"ר אפקון החזקות מקבוצת שלמה; דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן; אבישי אברהמי, מנכ"ל Wix; רונן טוב, יו"ר מיטב דש גמל פנסיה; שלמה איזנברג, בעל השליטה בישרס; ח"כ יואל חסון; עו"ד מיכל הרצוג; יגאל וד"ר ציפי לנדאו; חגי בדש, מנכ"ל ובעלי בית ההשקעות פורטה; האלוף במיל' יורם יאיר (יה-יה); ארז אלוביץ', שמשך תשומת לב ולו רק בגלל שהגיע עם בת זוגו החדשה - עו"ד דנה ברק; ואורחים רבים אחרים.

נעמי וחיים הורוביץ / צילום: אלעד גוטמן
 נעמי וחיים הורוביץ / צילום: אלעד גוטמן

נדב רבן, מנכ"ל רוסאריו חיתום, בוחר את המהלך המשמעותי ואת הדמות הבולטת של 2017 

הקשר שבין ח"כ דוד ביטן לבין הביטקוין

"המהלך האמיץ של 2017 היה רכישת השליטה על אפריקה ישראל באמצעות קבוצת החברות של איש העסקים מוטי בן משה, במסגרת הסדר החוב של אפריקה ישראל השקעות. במהלך זה, בן משה מעמיק את אחיזתו כשחקן דומיננטי בעולם העסקים הישראלי בכלל ובשוק ההון בפרט, כאשר השתלטות בוצעה בצורה יצירתית.

כאיש השנה בחרתי בח"כ דוד ביטן. קשה להתעלם מעלייתו ונפילתו של מי שהדגים לכולנו כי התנודתיות בפוליטיקה המקומית היא כאין וכאפס אפילו לעומת התנודתיות הקיצוניות של מטבע הביטקוין שהטריף את העולם השנה. ביטן החל את השנה כאיש החזק ביותר החקירות שלו ושל מקורביו בחשד לשחיתות. על זה נאמר מאיגרא רמא לבירא עמיקתא".

נדב רבן / צילום: גיא גלעד
 נדב רבן / צילום: גיא גלעד