קבוצת לוינשטין זכתה במכרז מחיר למשתכן בראשון-לציון

תבנה 135 יחידות דיור בעיר ■ 108 דירות יהיו דירות מוזלות לזכאים ו-27 דירות למכירה בשוק החופשי ■ עפ"י נתוני החברה, המגרש יימסר לה רק עוד כשנה, ואכלוס הדירות צפוי 3 שנים לאחר מכן ■ מחיר דירה מוזלת בת 3 חדרים צפוי לעמוד על 1.17 מיליון שקל

בנייה בראשון לציון / צילום: תמר מצפי
בנייה בראשון לציון / צילום: תמר מצפי

מכרז מחיר למשתכן בשכונת נחלת יהודה בראשון-לציון נסגר בהצלחה. מדובר במכרז שהתייחס למגרש אחד בלבד עליו ניתן לבנות 135 יחידות דיור, 108 מתוכן דירות מוזלות לזכאי תכנית מחיר למשתכן ועוד 27 דירות למכירה בשוק החופשי. במכרז שזכה לביקוש לא מבוטל זכתה קבוצת משולם לוינשטין לאחר שגברה על חמש הצעות אחרות שהוגשו למכרז. מחיר המקסימום במכרז עמד על 11.8 אלף שקל וההצעה הזוכה של החברה עמדה על 11,273 שקל למ"ר.

לקבוצת לוינשטיין יש פרויקט מחיר למשתכן נוסף אותו היא צפויה להקים בגן יבנה. החברה זכתה במכרז מחיר למשתכן ביישוב בנובמבר 2017 במסגרתו תבנה 225 יחידות דיור, 180 דירות מתוכן מיועדות לזכאי דיור למשתכן ו-45 יימכרו בשוק החופשי.

במכרז שנסגר כעת בראשון-לציון, תשלם לוינשטיין כ-85 מיליון שקל עבור רכישת הקרקע ועלויות הפיתוח. המחיר משקף שווי של 625 אלף שקל קרקע ליחידות דיור כולל פיתוח. מקבוצת לוינשטיין נמסר היום כי בכוונתה לממן את הרכישה באמצעות הון עצמי ומימון בנקאי.

על פי נתוני החברה לאחר הזכייה במכרז, הזכאים יוכלו לרכוש דירות 3 חדרים בעבור כ-1.17 מיליון שקל כולל מע"מ. במקביל מדווחת החברה כי עד שתוכל להתחיל ולבנות הפרויקט ייקח זמן משום שמסירת הקרקע לקבוצה צפויה בעוד כשנה, ומסירת הדירות לרוכשים צפויה כ-3 שנים לאחר מכן.

עוד נציין כי על פי תנאי המכרז, הובהר לחברה כי אין בכוונת הוועדה המקומית בראשון-לציון לאפשר בניית דירות גן בפרויקט וכי עמדת הוועדה המקומית היא שתכנון הפרויקט צריך לכלול 4 דירות בקומה ולא מעבר לזה.

"אנו שמחים עם הזכייה במכרז הנוסף המביא גיוון לסל המוצרים של קבוצת לוינשטין כאסטרטגיה עסקית ואנו נמשיך לאתר ביקושים ברחבי הארץ", כך אמר היום שאול לוטן, מנכ"ל קבוצת לוינשטין.