איילון ביטוח במו"מ לרכישת תיק הביטוח והפוליסות של פסגות

תיק הביטוח של פסגות כולל בין השאר פוליסות ביטוח חיים פרט וקבוצתי, ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח מחלות קשות ופוליסות חסכון פרט ■ בהנחה שהעסקה תיחתם, היא תהיה כפופה לאישורי רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון והממונה על ההגבלים

ברק סורני / צילום: תמר מצפי
ברק סורני / צילום: תמר מצפי

איילון אחזקות, החברה האם של איילון ביטוח, דיווחה הבוקר (ד') לבורסה כי דירקטוריון איילון ביטוח אישר למנכ"ל החברה, אריק יוגב, להשלים את המו"מ לרכישת תיק ביטוחי החיים והחיסכון של פסגות חברה לביטוח.

תיק הביטוח של פסגות כולל בין השאר פוליסות ביטוח חיים פרט וקבוצתי, ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח מחלות קשות ופוליסות חסכון פרט, והיא פועלת במספר ערוצי שיווק.

עוד ציינה איילון כי בהנחה שהמשא-ומתן יושלם בהצלחה, והעסקה תיחתם, היא תהיה כפופה לאישורי רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון והממונה על ההגבלים העסקיים.

איילון מבקשת לרכוש את תיק ביטוח החיים של פסגות כנדבך באסטרטגיה שמוביל יוגב בשנתיים מאז שמונה למנכ"ל איילון ביטוח. אסטרטגיה זו מכוונת להאצת הצמיחה בהיקפי הפעילות בענפי ביטוחי החיים והבריאות, כאשר התיק של פסגות יוכל להיקלט באיילון, להגדיל את ההכנסות והרווחיות ולהשיא ערך לבעלי המניות. הכוונה היא לבצע זאת תוך ניצול תשתיות ביטוחי החיים הקיימות באיילון לשילוב יעיל של התיק החדש וליצירת סינרגיה עם תיקי הביטוח הקיימים של איילון.

סינרגיה לא פחות חשובה לאיילון צפויה לצמוח משילוב ערוצי ההפצה של פסגות ביטוח עם אלה של איילון, בתחום ביטוחי החיים ובכל יתר תחומי הביטוח בהם איילון פעילה.

שווי השוק של איילון  אחזקות, שהינה חברה ציבורית בורסאית, הינו מעל חצי מיליארד שקל, היא נשלטת בידי המייסד, הנשיא והמנכ"ל, לוי יצחק רחמני, ויו"ר הדירקטוריון שלה הוא שלמה גרופמן. בראש דירקטוריון איילון ביטוח מכהן ישראל דוד.