שינוי בתנאי החבילה של גולן טלקום: רוצים עוד גלישה? שלמו

עם סיום נפח הגלישה בחבילה, במקום האטה במהירות הגלישה כפי שהיה קיים עד כה - הגלישה עבור המשתמשים תיחסם ■ גולן טלקום: "המעבר מהאטה לחסימה הוא מהלך שכל המפעילים בשוק הסלולר כבר ביצעו"

מיכאל גולן / צילום ארכיון: שלומי יוסף
מיכאל גולן / צילום ארכיון: שלומי יוסף

לקוחות גולן טלקום קיבלו לאחרונה הודעה לפיה החל ב-15 בינואר, עם סיום נפח הגלישה בחבילה, במקום האטה במהירות הגלישה כפי שהיה קיים עד כה - הגלישה עבור המשתמשים תיחסם. האופציות שעומדות בפני הלקוחות הן לרכוש הרחבת נפח הגלישה באופן חד-פעמי או באופן קבוע.

ח', שפנה ל"גלובס" בעקבות ההודעה שקיבל מגולן טלקום, מלין כי מדובר בהרעה בתנאי ההתקשרות שלו עם החברה. "בחוזה ההתקשרות שלי עם גולן טלקום רשום שמהירות הגלישה תואט אם אנצל את מלוא החבילה. כעת באופן חד-צדדי משנים את תנאי החוזה ואת תנאי העסקה, כשמבקשים ממני בעצם לקנות עוד נפח גלישה. הצטרפתי מלכתחילה לגולן כשיצאתי מנקודת הנחה שפה אין את הטריקים שהיו מוכרים לנו מחברות הסלולר הגדולות. מצער לגלות שהדברים הללו הגיעו גם לגולן טלקום כעת".

מגולן טלקום נמסר בתגובה: "המעבר מהאטה לחסימה הוא מהלך שכל המפעילים בשוק הסלולר כבר ביצעו. ההאטה כבר מזמן אינה רלוונטית, מכיוון שהאטת הגלישה הקיימת ללקוחות שמיצו את נפח הגלישה הכלול בחבילה שלהם, היא האטה משמעותית מאד שאינה מאפשרת המשך גלישה אפקטיבית ושימוש באפליקציות נפוצות באופן סביר, באופן שמונע שימוש סביר או יעיל בגלישה ומהווה מטרד של ממש ללקוח.

"על-מנת לאפשר ללקוחות החברה המשך גלישה יעילה ואפקטיבית לאחר מיצוי נפח הגלישה הבסיסי, מאפשרת החברה, כמו כל חברות הסלולר, ללקוח שניצל את נפח הגלישה הבסיסי להמשיך לגלוש באופן רגיל ומהיר עד לסיום מחזור החיוב החודשי, באמצעות רכישת נפח גלישה נוסף במחיר סמלי.

"בהתאם להוראות רישיון החברה, רשאית החברה לשנות מעת לעת את אופן מתן השירותים ואת תכולת חבילות השירותים ללקוחות שהתקשרו עם החברה, תוך הודעה ועדכון הלקוחות מראש. החברה הודיעה מראש ללקוחותיה על השינוי האמור, והיא פועלת כדין ובהתאם להוראות רישיונה על-מנת לתת שירות איכותי ללקוחותיה, באופן שיהלום את צורכי הלקוח ואת המציאות הטכנולוגית כיום. גולן טלקום הובילה את המהפכה בשירותי הסלולר בישראל, והיא ממשיכה לעשות זאת ולחתור לשירות המיטבי עבור לקוחותיה במחירים המשתלמים ביותר".