מניית בזק מתקרבת למחירה לפני פתיחת חקירת אלוביץ'

מניית בזק רחוקה רק כ-5% מהמקום שבו שהתה באמצע יוני, אז הודיעה רשות ני"ע על פתיחת החקירה נגד אלוביץ' ונגד החברות שבשליטתו

בזק / צילום: איל יצהר
בזק / צילום: איל יצהר

מניית בזק  ממשיכה לצמצם נזקים, והעליות החדות שאפיינו את המסחר בה לאחרונה החזירו אותה קרוב למקום בו שהתה לפני כשבעה חודשים, לפני פתיחת החקירה נגד בעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', וחברת יורוקום שנמצאת בשליטתו.

כעת מניית החברה רחוקה רק כ-5% מהמקום שבו שהתה באמצע יוני, אז הודיעה רשות ני"ע על פתיחת החקירה נגד אלוביץ' ונגד החברות שבשליטתו - הודעה שבהמשך התפתחה לכיוונים נוספים, ואשר גררה את מניית בזק לירידות, שהצטברו בשיאן ל-23% במהלך אוגוסט.

גל העליות האחרון התחיל לאחר דרישתה של קרן אליוט להחלפת דירקטוריון בזק לפני כשבועיים. העליות נמשכו היום ביתר שאת, כשברקע החלטת הגופים המוסדיים המקומיים להצטרף לקרן אליוט בדרישה להחליף את דירקטוריון בזק, כפי שבאה לידי ביטוי בהודעת חברת הייעוץ למוסדיים אנטרופי בעניין, שביקשה גם לבצע בחינה מעמיקה של היבטי הממשל התאגידי.

במספרים, מניית בזק שיקפה לחברה שווי של קרוב ל-18 מיליארד שקל לפני פתיחת החקירה, שווי של פחות מ-14 מיליארד שקל בנקודת השפל - ושווי נוכחי של יותר מ-16 מיליארד שקל אחרי העליות היום.