יום לאחר פגישת נתניהו-פוטין: משלחת ביטחונית תגיע לישראל

ראש המועצה הביטחונית של הפדרציה הרוסית, נקולאי פטרושב, וסגני שרי החוץ לביטחון פנים ומשפטים יגיעו לישראל מחר ■ יצטרפו אליהם גנרלים בכירים בצבא ובמערכת המודיעין ■ "שיחות בסוגיות אזוריות ובנושאים הקשורים לאינטרסם משותפים של ישראל ורוסיה"

פוטין ונתניהו בסופ"ש. מנסה להשיג דריסת רגל במזה"ת / צילום: רויטרס
פוטין ונתניהו בסופ"ש. מנסה להשיג דריסת רגל במזה"ת / צילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא אתמול (ב') למוסקבה לפגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. זו הייתה פגישתם השביעית בשנתיים וחצי האחרונות, ואחרי שיחות טלפוניות מרובות בין האישים.

נתניהו מתריע בפני הרוסים בנוגע להתבססות כוחות צבאיים איראניים בתוך רמת הגולן ובונגע לבניית מפעלי טילים ארוכי-טווח בתוך לבנון. בשורה של הצהרות בימים האחרונים הזהירו הדרגים המדיניים הישראלי שלא יישבו בשקט לנוכח בניית מפעלי ייצור נשק ארוך-טווח בלבנון.

הבוקר (ג') פרסם ערוץ עשר (ברק רביד) כי כתוצאה מן הפגישה שנערכה אתמול במוסקבה, הודיע נשיא רוסיה כי ישלח משלחת ביטחונית לדיונים בין המועצה לביטחון לאומי של רוסיה למועצה לביטחון לאומי של ישראל. משרד ראש הממשלה אישר את הפרסום.

לדבריהם, ראש המועצה הביטחונית של הפדרציה הרוסית, נקולאי פטרושב, וסגני שרי החוץ לביטחון פנים ומשפטים יגיעו לישראל מחר. יצטרפו אליהם גנרלים בכירים בצבא ובמערכת המודיעין. יו"ר המטה לביטחון זלאומי, מאיר בן-שבת, "יארח את המשלחת הרוסית לשיחות בסוגיות אוריות ובנושאים הקשורים לאינטרסם משותפים של ישראל ורוסיה", לשון הודעת לשכת ראש הממשלה.