טבלת הרייטינג: השקה מוצלחת ל"בייק אוף", היישר למקום 1 ו-3

"המירוץ למיליון" של רשת ממשיכה לשמור על עוצמה, והיא המשדר המוביל בשבוע החולף בפרמטר של צפיית פרטים ■ "גב האומה" בערוץ 10 הגיעה לשיא מאז פיצול ערוץ 2

אבי צבי / צילום: אודי פורטל
אבי צבי / צילום: אודי פורטל

אחרי שבוע אחד חלש יותר, קשת מתחזקת שוב ומכניסה 7 תוכניות לטבלת 10 התוכניות הנצפות של השבוע. הבשורה המרכזית מבחינת הערוץ, שמשדר באפיק 12, נוגעת להשקת "בייק אוף", שפותחת עם מספרים שמאפשרים לה להשתבץ במקומות הראשון והשלישי (18.9% ו-18.1%). עם זאת, המבחן של תוכניות מהסוג הזה - שגם כאלה המבוססות על מותגים חזקים יותר מ"בייק אוף" לא תמיד עומדות בו - הוא לשמור על רמת עניין לאורך שבועות רבים, ולגבי זה עוד נצטרך לראות.

ברשת, שמסתפקת השבוע בהכנסת שלוש תוכניות לטבלה, המותג המרכזי מוסיף להיות "המירוץ למיליון", השומר על עוצמה מעוררת הערכה ואחראי לשניים מבין שלושת המקומות בטבלת הרייטינג השבועית. התוכנית ששודרה אמש היא המובילה בנתון של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה (כ-530 אלף), ובנתוני הצפייה לפי בתי-אב משתבצים שני המשדרים השבוע במקומות השני והשישי.

במקום הרביעי מכניסה רשת את השעשועון החדש "דה וול", עם פתיחה נאה ונתון של 18%, אך התוכנית השנייה של המשדר בהנחיית צביקה הדר כבר נחלשה ל-11% ונותרה מחוץ לדירוג. 

רייטינג
 רייטינג

בערוץ 10 צבי יחזקאלי ממשיך להציג נתונים שגבוהים בהרבה מהמספרים הרגילים של הערוץ, גם לאחר שהפרק השני של "בזהות בדויה" רושם ירידה ל-11.2%. גם "גב האומה" של ליאור שליין נהנתה אתמול מנתונים יפים ומציגה שיא מאז הפיצול, 9.4%, וכך גם "שי בשידור", ששודרה בשישי ומציגה שיא כזה עם 8%.

בסך-הכול, בנתון של ממוצע הפריים-טיים השבועי (20:00-23:00), קשת מוסיפה להוביל, לאחר שהיא מתחזקת ל-13.6%. רשת נחלשת ל-10.2%, וגם ערוץ 10 יורד מעט ל-7.2%.

בגזרת החדשות בסוף השבוע, על רקע האירועים בצפון "חדשות סוף השבוע" מתחזקת בעיקר בקשת ומגיעה ל-13.7%, וברשת היא עולה מעט ל-10.4% (נתון מצרפי של 24.1%). "המגזין" בערוץ 10, שרשם שיא בשבוע שעבר, מתחזק עוד קצת לשיא חדש של 10.2%. מהדורת "חדשות השבת" של תאגיד השידור "כאן" דווקא נחלשת ל-4.2%.