OFO פתחה נציגות בישראל; מינתה את אמרי גלאי למנכ"ל

ענקית האופניים השיתופיים ללא תחנת עגינה מסין תתחיל לעבוד גם בישראל ■ לחברה יש למעלה מ-200 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם

האופניים השיתופיים של OFO / צילום: רויטרס, Edgar Su
האופניים השיתופיים של OFO / צילום: רויטרס, Edgar Su

לאחר פיילוט מוצלח באוניברסיטת בר-אילן, ענקית האופניים השיתופיים הסינית OFO פתחה נציגות בישראל, ומינתה את אמרי גלאי למנכ"ל השלוחה הישראלית של החברה - כך הודיעה היום (ב') החברה.

גלאי כיהן בעבר כראש תחום השיווק הגלובלי של חברת Gett וכמנהל פיתוח עסקי אזורי של חברת שיתוף הדירות Airbnb באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

גלאי התייחס היום למינויו ואמר, "אני נרגש לעמוד בראש הנציגות הישראלית של חברת OFO הדוחפת את תרבות הרכיבה על אופניים כמה צעדים קדימה. בעזרת הטכנולוגיה שלנו אנו מאפשרים לכל אחד ליהנות מדרך נוחה, קלה וירוקה להתנייד במרחב החיים שלו, בין אם לעבודה, לטיול או כל פעילות אחרת".

OFO היא פלטפורמת שיתוף האופניים הראשונה והגדולה בעולם הפועלת ללא תחנות עגינה. החברה שהוקמה בסין ב-2014 מספקת פתרון תחבורתי עירוני, נוח וזול שמצמצם את פליטת המזהמים, מפחית את הפקקים, חוסך אנרגיה ואף תורם לאורח חיים בריא.

החברה הסינית, גייסה עד היום 1.3 מיליארד דולר על מנת להרחיב את פעילותה למדינות נוספות וביניהן ישראל. כיום פועלת החברה בכ-250 ערים בעולם, בין היתר בסין, אנגליה, ארה"ב, ספרד, איטליה ומדינות נוספות. לחברה למעלה מ-200 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם.

הפיילוט הראשון של OFO בישראל היה כאמור באוניברסיטת בר-אילן. החברה בודקת בימים אלה אפשרות לביצוע שני פיילוטים נוספים, אחד מהם בהרצליה

באמצעות האפליקציה ניתן לאסוף את האופניים מכל נקודה על ידי סריקה של קוד QR לנעילת ושחרור זוג האופניים המבוקש. החזרת האופניים מתבצעת על-ידי דיווח באפליקציה על סיום הרכיבה ונעילת האופניים. האפליקציה יכולה לשמש גם למעקב אחר השימוש באופניים, מסלולים שבהם נסעו ועוד.

השימוש באפליקציה אמור להקטין באופן משמעותי את הסיכוי לגניבת אופניים שיתופיים ולהקל על המשתמשים בכך שאין צורך להחזיר את האופניים לתחנת עגינה מוגדרת.

אמרי גלאי / צילום: אילת שמש
 אמרי גלאי / צילום: אילת שמש