מנכ"ל חדש לקבוצת כתר: אלחנדרו פנה יחליף את יונתן קולודני

קולודני ימונה כחבר דירקטוריון כתר ■ אנחל סנצ'ז, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, ימונה למשנה למנכ"ל וימשיך למלא את תפקידו מישראל

אלחנדרו פנה / צילום: Carlos Aristizabal
אלחנדרו פנה / צילום: Carlos Aristizabal

קבוצת כתר הודיעה היום (ב') על מינויו של אלחנדרו פנה כמנכ"ל החדש של קבוצת כתר העולמית. פנה יחליף את יונתן קולודני, אשר הצטרף לכתר לפני 5 שנים, מתוכן שימש כמנכ"ל כתר העולמית בשנה וחצי האחרונות ומעתה ימונה כחבר דירקטוריון כתר. בנוסף, אנחל סנצ'ז, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה, ימונה למשנה למנכ"ל וימשיך למלא את תפקידו מישראל.

פנה הצטרף לכתר בראשית 2017 והוביל את פעילות החברה בצפון אמריקה. במהלך תקופה זו צמחה פעילות החברה בשוק הצפון אמריקאי ב-15%, והוא ימשיך להיות אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה. לפני הצטרפותו לכתר שימש בשורה של תפקידים בכירים בקבוצת Newell Brands.

פנה ינהל את פעילותה הגלובלית של כתר מארה"ב, תוך מחויבות לקידום וחיזוק הפעילות העסקית בישראל. ניהול הקטגוריות, המו"פ, והחדשנות יישאר בארץ בהובלה של סנצ'ז, וניהול הכספים גם ימשיך להיות מרוכז בהרצליה. ישראל תישאר המוקד הכי גדול בחברה של ייצור והנדסה.

ז'אן-בפטיסט ווטיר, יו"ר כתר העולמית, מסר: "אלחנדרו הוא המנהל הנכון להוביל את כתר כמנכ"ל. יש לו רקורד מוכח ויכולות מנהיגות אשר יצעידו את כתר ליישום האסטרטגיה הגלובלית השאפתנית שלה. הוא בעל הבנה עמוקה של העסק ושל הכלים הנדרשים בכדי לנצח בשוק תחרותי זה. אני מודה ליונתן על תרומתו המשמעותית והחיובית ביותר לכתר ב-5 השנים האחרונות. יונתן הניע רבים מהשינויים המהותיים שילוו אותנו לטווח הרחוק. אנו אסיר-תודה על תרומתו הרבה, ומצפים לעבודה משותפת ופורה איתו כחבר דירקטוריון".

יונתן קולודני הצטרף לכתר לפני 5 שנים. לפני שנה וחצי הוא מונה למנכ"ל הקבוצה והוביל תהליכים משמעותיים ביותר, בהם בניית צוות ניהולי חדש ובניית והטמעת אסטרטגיה ארגונית שהובילה, בין היתר, לרכישה ואינטגרציה של שתי חברות, הקמת מפעל חדש בניו מקסיקו והרחבת כושר הייצור בבריטניה וישראל. לפני מינויו למנכ"ל הקבוצה שימש קולודני כמנכ"ל הפעילות הבינלאומית של כתר והוביל את תהליך מכירת החברה מידי סמי סגול ל BC Partners.