נתניהו עם המראתו למינכן: האמת סופה לנצח

ראש הממשלה המריא הערב לועידת מינכן לביטחון ■ "אני רוצה להגיד שרעייתי ואני נפעמים, אין מילה אחרת, מהתמיכה, האהדה והחום שאזרחים כה רבים בישראל מגלים כלפינו"

בנימין נתניהו / צילום:Denis Balibouse, רויטרס
בנימין נתניהו / צילום:Denis Balibouse, רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הערב (ה') עם המראתו למינכן: "אני מבקש לשלוח את תנחומיי הכנים למשפחות ילדי בית הספר והמורים שנרצחו בטבח הנורא שהתרחש בפלורידה. אני מדבר בשם כל עם ישראל כאשר אני אומר למשפחות ולעם האמריקאי שליבנו עמם.

"אני יוצא עכשיו לכינוס הביטחוני החשוב ביותר בעולם - ועידת מינכן לביטחון. אני אציג שם הוכחות על המעורבות של איראן באירועים האחרונים בצפון, וכן אדגיש שוב את הנחישות שלנו להגן על עצמנו בכוחות עצמנו מול כל איום בלי שום מגבלה.

בתגובה להערה כי בעוד הוא נוסע לכנס ביטחוני רוחאני מגיע להודו, ענה רה"מ כי "כן, מה שחדש זה לא שלהודו יש יחסים עם איראן וגם לא עם הפלסטינים, זה לא חדש. מה שהשתנה זו העובדה שלהודו יש יחסים כל כך קרובים עם ישראל. את השינוי הזה אנחנו הבאנו ואנחנו מטפחים אותו, ואני אמשיך לטפח אותו".

כאשר התבקש להתייחס לעניין ההמלצות, השיב נתניהו: "ראשית, אני רוצה להגיד שרעייתי ואני נפעמים, אין מילה אחרת, מהתמיכה, האהדה והחום שאזרחים כה רבים בישראל מגלים כלפינו. אני אמשיך לשרת אותם, את המדינה שלנו באחריות, בנחישות ומתוך תחושת ביטחון גדולה, כי אני בטוח שהאמת סופה לנצח".