יו"ר ועד העובדים בבזק במסר מרגיע: בסיס החברה יישאר בארץ

שלמה כפיר שלח הבוקר מכתב לעובדים, ובו ניסה להרגיע אותם לנוכח הפרסומים בדבר החקירות נגד בכירי בזק ■ מציין כי בפגישות עם המשקיעים הוא מעביר את המסר על החובה לשמור על איתנותה הפיננסית של החברה

שלמה כפיר / צילום: איל יצהר
שלמה כפיר / צילום: איל יצהר

יו"ר ועד העובדים של חברת בזק, שלמה כפיר, מעביר מסר מרגיע לעובדים ובמכתב ששלח להם הבוקר (ג'), הוא מבטיח להם שהבסיס של החברה יישאר ישראלי גם לאחר העברת השליטה בבזק. בכך הוא אומר בעצם שלא יאפשר שליטה של משקיעים זרים בבזק כאשר אין להם בסיס פעילות מקומי, ולא יהיו מחויבים לטובתה ולרווחתה של החברה. 

במכתב כותב כפיר: "בימים האחרונים נקלעה קבוצת בזק לתוך סערה גדולה עם היוודע דבר מעצרם וחקירתם של בעלי השליטה בחברה ובעלי תפקידים נוספים במסגרת החקירה המכונה תיק 4000.

"אנו ניזונים בעיקר מהמידע המתפרסם לציבור באמצעי התקשורת השונים וסומכים ובוטחים על רשויות אכיפת החוק שיעשו עבודתם נאמנה. 

"שירות איכותי מקצועיות ומסירות כבעבר, שלנו העובדים, הם אבני היסוד לעתידה של חברת בזק בשלב בו צפויה החלפת גרעין השליטה בחברה.

מכאן הוא עובר ומסביר להם על הדרישות של העובדים מול המשקיעים: "אנו מקיימים באופן תדיר פגישות עם חלק מהרוכשים הפוטנציאליים במטרה שיבטיחו את זכויות העובדים, יכירו בעתידה של החברה ובאיתנותה הפיננסית תוך השקעה בטכנולוגיות חדישות ושיתופם של העובדים בפירות החברה.
עוד חשוב לנו כי קבוצת השליטה החדשה תקיים את פעילותה מישראל, תחיה את המורכבות והאתגרים של שוק התקשורת בשנים הקרובות ותצעיד את בזק חזקה מקצועית ובוטחת אל העתיד".
"חשוב להבהיר כי הנהלת החברה מקיימת באופן מוחלט את כל ההסכמים ושומרת על זכויות העובדים".

"ארגון העובדים ממשיך כל העת להוביל להסדר בנושא תשתיות בזק, מקיים פגישות שוטפות עם כל הגורמים הרלוונטיים ומלווה על ידי ההסתדרות, עו"ד רם כספי, דורון כהן יועץ כלכלי, ואבי בניהו יועץ אסטרטגי, במטרה להמשיך להסדיר את הפעילות השוטפת על ידי עובדי החברה".