לפני הגלקסי: נוקיה מציגה סמארטפונים חדשים בברצלונה

חברת HMD גלובל, המחזיקה כיום במותג נוקיה, בשורת חידושים - כולל טלפון רטרו

חברת HMD גלובל, המחזיקה כיום במותג נוקיה, חשפה שורה של מכשירי אנדרואיד חדשים הערב בתערוכת המובייל הגדולה בעולם MWC בברצלונה.

המכשיר הבולט מביניהם הוא סירוקו 8 (Sirroco). הוא שם דגש על מצלמות המציעות זוויות צילום רחבות ושליטה ידנית בכל תמונה, ומצויד בעדשות Zeiss. גודל המסך הוא 5.5 אינץ' ואיכותו 2K, ובנוקיה מבטיחים שהוא מספק חיי סוללה טובים מהמקובל - דבר שודאי ייבחן כשיגיע לשוק. הטלפון יושק באפריל ויעלה באירופה 749 יורו.

נוקיה 7 פלוס כולל מסך גדול יותר, של 6 אינץ', אם כי באיכות Full HD בלבד. יחס התצוגה הוא 18:9. בחברה מייעדים אותו למדיה חברתית, בידור ומשחקים (כנראה בדגש על משחקים לקהל הרחב, ולא לגיימרים), ובהתאם הוא מצויד במעבד סנאפדרגון 660 של קוואלקום, הפונה לשוק הביניים. מחירו יעמוד על 399 יורו. בנוסף הוצג הנוקיה 1, סמארטפון פשוט יחסית שיעלה 85 דולר ומציע אפשרות להחליף את המעטפת שלו, בדומה לפאנלים של פעם.

בנוסף, אחרי הצלחת ההשקה המחודשת של נוקיה 3310 בשנה שעברה, הפעם עושה זאת החברה לדגם ה-8110. המכשיר יכלול קישוריות 4G, ואפליקציות שונות - כולל גרסה מחודשת של סנייק. הוא יחל להימכר במאי ויעלה 79 יורו.