בלידר חיוביים על טאואר: "ההנהלה יודעת לספק את הסחורה"

ההמלצה היא "תשואת יתר" במחיר יעד של 39 דולר, שגבוה ב-33% מהמחיר הנוכחי

מניית טאואר   איבדה בשבועיים האחרונים כ-13% מערכה, מאז שפרסמה את הדוחות הכספיים שלה וסיפקה תחזית מאכזבת לרבעון הראשון, שמשקפת ירידה של 1.5% בהכנסות ביחס לרבעון המקביל. בלידר שוקי הון ממשיכים להאמין במניה וממליצים עליה בהמלצת "תשואת יתר" במחיר יעד של 39 דולר - מחיר שגבוה ב-33% מהמחיר הנוכחי של המניה.

האנליסטית סבינה לוי מלידר מציינת כי 2017 הייתה שנת שיא עבור טאואר, הן בהיבט ההכנסות והן בהיבט הרווח. "פעילות החברה המשיכה ליהנות מביקושים חזקים כאשר מרבית מתקני הייצור שלה עובדים בשיעור ניצולת גבוה", כתבה לוי. לדבריה, "תחזית ההכנסות של טאואר לרבעון הראשון הייתה אמנם מתחת לצפי, אך בחברה מסבירים את הירידה בעונתיות ומניחים צמיחה חיובית בהכנסות ב-2018. יעדי החברה לטווח הבינוני-רחוק מניחים מכירות של כ-3.5 מיליארד דולר, לעומת כ-1.5 מיליארד דולר כיום ו-EBITDA של מעל מיליארד דולר. מנועי הצמיחה העיקריים של טאואר לשנים הקרובות כוללים התרחבות לפלחי שוק נוספים (משלימים) הן באמצעות העמקת דריסת הרגל בקרב לקוחות קיימים והן באמצעות רכישות".

בהקשר זה מציינת לוי כי השוק הסיני מהווה אחד מהשווקים האסטרטגיים של החברה והוא מתאפיין בשיעורי צמיחה גבוהים במיוחד עבור הפעילות המסורתית של טאואר. "החברה משרתת כ-20 לקוחות שונים באזור ומעדכנת על קיום/מגעים עם לקוחות פוטנציאליים רבים נוספים בעתיד. ההתרחבות של החברה באזור חשובה הן בהיבט האסטרטגי והן בהיבט הטקטי, שכן תעשיית השבבים באזור צפויה ליהנות מצמיחה מואצת והממשלה הסינית מקדמת הקמת תשתיות לפיתוח התעשייה", היא מציינת.

לוי מוסיפה כי "טאואר ממשיכה לספק ביצועים מרשימים ויעדי החברה לטווח הבינוני-רחוק מניחים המשך צמיחה מואצת", אם כי להערכתה, "החברה תתקשה לשמר את קצבי הצמיחה האורגנית שראינו בשנים האחרונות, צמיחה אורגנית של 30% ב-2016 וצמיחה אורגנית של 23% ב-2017".

יחד עם זאת, היא מוסיפה כי "הנהלת החברה הוכיחה לנו בשנים האחרונות כי היא יודעת לספק את הסחורה, כאשר הדבר בא לידי ביטוי הן בצמיחה אורגנית מרשימה והן במהלכים שביצעה החברה בתחום הפיתוח העסקי (רכישות)".

טאואר, בניהולו של ראסל אלוואנגר, נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי של 2.9 מיליארד דולר. החברה הודיעה היום על פלטפורמה חדשה בתחום ה-Power Management (ניהול אספקת מתח) בגיאומטריית 0.18 מיקרון, עבור יישומים לשוקי התעשייה, הצרכנים, המיחשוב והרכב.