זאפ (ZAP) | בלעדי

קבוצת זאפ רוכשת את אתר Style & Weddings

הקבוצה כבר פועלת בתחום החתונות באמצעות אתר "מתחתנים", אך Style & Weddings הוא אתר פרימיום הפונה לקהל מחתך סוציו-אקונומי גבוה יותר

טבעת נישואים, חתונה חתן כלה / צלם: פוטוס טו גו
טבעת נישואים, חתונה חתן כלה / צלם: פוטוס טו גו

בעודה נמצאת בעיצומו של מהלך מכירה, ממשיכה קבוצת ZAP לרכוש אתרים שירחיבו את הצעת הערך שלה ולהעמיק אחיזה באחת מנקודות החיים שבהן משקיע הצרכן הממוצע כסף רב. ל"גלובס" נודע כי הקבוצה רוכשת את אתר Style & Weddings שבבעלות מורן קרן כרמלי.

זאפ כבר פועלת בתחום החתונות באמצעות אתר "מתחתנים", אך בעוד ש"מתחתנים, הוא אתר הפונה לקהל הרחב, Style & Weddings הוא אתר פרימיום הפונה לקהל מחתך סוציו-אקונומי גבוה, גם מבחינת קהל היעד שאמור לקבל את המידע וגם מבחינת מציעי השירותים.

האתר הוקם ב-2015 על-ידי מורן קרן כרמלי וכולל מידע על הספקים הדרושים לתכנון החתונה, בדגש על עולמות התוכן של אופנה, ביוטי ולייף סטייל. הוא מציג נותני שירותים הממוצבים גבוה, כמו מעצבי שמלות הכלה אלון ליבנה, עידן לרוס וברטה, אולמות אירועים כגון "כוכב הים", "על הים" ו"חוות רונית" ומעצבי שיער כמו שגיא דהרי ועדן ירושלמי.

קבוצת זאפ כוללת כיום כ-25 אתרים בתחומים שונים, ביניהם אתר זאפ השוואת מחירים, Rest, מתחתנים, דוקטורס, משפטי, סטייל ריבר ועוד. במארס האחרון רכשה הקבוצה את אתר החוגים והפעילויות "חוגל".