רגע לפני פסח: הלונה פארק והסופרלנד הפסיקו את פעילותם

מכירת הכרטיסים לשני פארקי השעשועים נפסקה, ובאחד מאתרי הקבוצה נכתב כי הוא יהיה סגור מ-11 עד 17 במארס, מבלי שניתנו הסברים ■ הערכות: הסגירה באה על רקע סכסוך עסקי בין מפעילת הפארקים והמנכ"ל שלה לבין החברה הבריטית המחזיקה במחציתה

פארקי השעשועים הגדולים בישראל - הלונה פארק והסופרלנד - הפסיקו את הפעילות במתחמים ואת מכירת הכרטיסים.

הפארקים, שבדרך-כלל שוקקים בתקופת חופשת הפסח, סגרו את האפשרות לרכישת כרטיסים באתרי האונליין שלהם, ובאחד מאתרי הקבוצה נכתב כי האתר יהיה סגור מ-11 במארס עד 17 במארס, מבלי לספק הסברים.

ההערכות הן כי הסגירה מתרחשת על רקע סכסוך עסקי בין החברה המפעילה את פארקי השעשועים והמנכ"ל שלה לבין החברה הבריטית איגל, המחזיקה במחצית ממניות החברה.

מרכזו של הסכסוך נסוב סביב הגיעו של מנכ"ל החברה לגיל 71, ולפי דרישת השותפה הבריטית, הוא התחייב להסכמה לפרוש בגיל 70. כרגע מועד החזרה של הפארקים לפעילות ועתידם של עובדי החברה לוט בערפל.

ימי חופשת הפסח הם אחד משיאי העבודה בפארקי השעשועים לצד ימי חופשת הקיץ, ואם לא יימצא פתרון בקרוב, עלולים בהנהלת המתחמים להפסיד את תקופת הפעילות המשמעותית במתחם היקר לתפעול.

חברת עיר השעשועים נוסדה ב-1975 והיא הבעלים של פארקי השעשועים והבילוי הגדולים "לונה פארק" בתל-אביב, "סופרלנד" בראשון-לציון, "איי-סקייט" במתחם הלונה פארק ופארק המים "מימדיון" בגני יהושע בתל-אביב.