השיבושים בדרום: קרא הזמין מנכ"לי חברות הסלולר לדיון חירום

מאות אלפי משתמשים סובלים כבר קרוב לחודש משיבושים קשים ברשתות הסלולריות עקב התקפה שמבצע הצבא המצרי על האתרים הישראליים ■ למרות אופטימיות זהירה בימים האחרונים בקרב חברות הסלולר, ההתקפות המצריות נמשכות ביתר שאת

איוב קרא / צלם: איל יצהר
איוב קרא / צלם: איל יצהר

שר התקשורת איוב קרא הזמין את מנכ"לי חברות הסלולר להגיע היום (א') אישית לפגישה במועצת שדות נגב לדיון בנושא הפגיעה המצרית ברשתות הסלולר בישראל בדרום הארץ

ביום חמישי החברות סברו כי ההפרעות ייפסקו, וחלקן העלו אתרים מותקפים לאוויר, אך לקראת הערב האופטימיות הזהירה נמוגה, וההתקפות חזרו, כאשר הצבא המצרי המשיך להפעיל את המשדר המיוחד שהוא מפעיל לטובת ההפרעה לתקשורת הסלולרית בישראל. 

במשרד התקשורת מנסים לעשות כל שביכולתם על-מנת להשפיע על משרדי ממשלה כדי לפעול בנושא, אך עד כה נראה כי ממשלת מצרים והצבא המצרי לא ממש מתרגשים מהפניות, וההתקפה נמשכת.

בקרב חברות הסלולר שוררת תחושה קשה, היות שהפתרון נמצא אך ורק בידי ממשלת ישראל, שצריכה להפעיל את כל כובד משקלה על ממשלת מצרים. לחברות עצמן אין דרך להתמודד עם ההתקפה המצרית.

גורמי ממשלה בכירים טוענים כי מה שמצרים עושה זו פגיעה מכוונת בריבונות הישראלית, וישראל פשוט נותנת לזה לקרות מבלי לעמת את המצרים עם חומרת ההתנהלות של הצבא המצרי.

מאות אלפי משתמשים סובלים כבר קרוב לחודש משיבושים קשים ביותר ברשתות הסלולריות לכל אורך היממה, עקב התקפה שמבצע הצבא המצרי על האתרים הישראליים. הסיבה לכך היא שהמצרים חושדים שמחבלי דעא"ש משתמשים ברשתות הסלולריות הישראליות, בין אם מדובר בכרטיסי סים ישראליים או בכרטיסי סים זרים, הן על-מנת לתקשר ביניהם והן על-מנת להפעיל מטעני חבלה מרחוק.