מערכת "גלובס" נשארת בראשון-לציון

יו"ר "גלובס", אלונה בר און, לעובדים באירוע הרמת הכוסית לחג הפסח: השארת המשרדים בראשון-לציון תוביל לחיסכון כספי משמעותי ותאפשר למערכת "גלובס" לגדול ולהתפתח כאשר כל חלקיה חיים תחת קורת-גג אחת

בניין גלובס / צילום: איל יצהר
בניין גלובס / צילום: איל יצהר

"מערכת 'גלובס' נשארת בראשון-לציון" - כך הודיעה היום (ד') יו"ר "גלובס" אלונה בר און לעובדים באירוע הרמת כוסית לחג הפסח. בר און סיפרה כי בשבועיים האחרונים התקבלה החלטה בדירקטוריון ובהנהלה לבחון מחדש את מעבר המשרדים, משהתברר כי בדיעבד, המשרדים בתל-אביב אליהם תוכנן המעבר אינם גדולים דיו כדי לאכלס את כל עובדי המערכת. לדבריה, השארת המשרדים בראשון-לציון תוביל לחיסכון כספי משמעותי, תאפשר למערכת "גלובס" לגדול ולהתפתח, וזאת כאשר כל חלקיה חיים תחת קורת-גג אחת שתעבור בקרוב שיפוץ משמעותי.

במכתב שנשלח בהמשך לעובדים כתבה בר און כי ההחלטה התקבלה "קודם כל בגלל גודל המשרדים, שבדיעבד, לאור מצבת כוח-האדם שלנו, לא מספיק לכולנו ואילץ אותנו להשאיר מאחור את מחלקות המנויים, הטלמרקטינג ושירות הלקוחות וכמובן גם את הדפוס. ראינו בעיות נוספות בעוד כיוונים - באפשרות צמיחה שאנחנו רואים קדימה, בצפיפות, אבל כאמור, בעיקר לא אהבנו את הרעיון של להשאיר עובדים מאחור".

בר און סיפרה כי שיקול נוסף היה העובדה שעיריית ראשון-לציון מתכננת להשקיע מיליוני שקלים בהפיכת האזור שבו נמצאת מערכת "גלובס" ל"רובע תקשורת ומדיה", להביא אליו עוד גופי תקשורת שייהנו מארנונה מוטבת, למתג אותו, להשקיע בתשתיות ולפתח "האבים" של סטארט-אפים בתחומי המדיה בתחומיו.

בר און הודתה לעובדים ובמיוחד לעובדי הדפוס, מחלקת המנויים, הטלמרקטינג ושירות הלקוחות, שהסכימו במקור להישאר בראשון-לציון, וסיכמה: "אני גאה בנו, בדירקטוריון ובהנהלה, שלקחנו יוזמה ולא חששנו לשנות החלטה, גם אם ברגע האחרון, ולהגיע לתוצאה טובה יותר. גמישות מחשבתית ויצירתיות הם המרכיבים שיאפשרו ל'גלובס' לשרוד הרבה אחרי כולם ולהצליח יותר מכולם".