בשורה לצרכנים: אקספון נכנסת לשוק הסלולר בשבוע הבא

החברה הודיעה הבוקר כי תשיק את פעילותה ביום שלישי הקרוב במסיבת עיתונאים בהשתתפות שר התקשורת איוב קרא • תשיק את הפעילות החדשה תחת המותג We4G

חזי בצלאל / צילום: יוסי כהן
חזי בצלאל / צילום: יוסי כהן

עכשיו זה רשמי: חברת אקספון משיקה את פעילותה הסלולרית החדשה ביום שלישי בשבוע הבא. האירוע יתקיים בנוכחות שר התקשורת, איוב קרא, והבעלים של החברה, איש העסקים חזי בצלאל.

אקספון תשיק את הפעילות החדשה תחת המותג We4G, ויהיה מעניין לראות מה תהיה הבשורה החדשה שתביא איתה החברה, שחשוב להדגיש שנכנסת לשוק לא כמפעיל וירטואלי אלא כמפעיל סלולרי בעל זכויות ברשת המשותפת של סלקום וגולן טלקום. 

סביב הכניסה הצפויה של We4G יש הערכות רבות לגבי מה שהיא עשויה לחולל בשוק, במקרה שתיכנס במחירי חדירה מאד נמוכים. מצד אחד, יש המעריכים כי המחירים בשוק כה נמוכים, שהיכולת שלה לגרום לאנשים שמשלמים 30-40 שקל בחודש לחבילה כוללת לעבור אליה תמורת הנחה של עוד 10 שקלים, תיצור השפעה מוגבלת בשוק כה רווי; ומאידך יש הסבורים כי הכניסה של We4G תעמיק את הלחץ על המחירים, באופן שיקשה עוד יותר על המתחרות להעלות מחירים. מכאן שיהיה מעניין לראות האם המפעיל החדש יוכל להביא בשורה חדשה שתאפשר לו לגייס מנויים בקצב ובהיקף הדרוש לו לטובת ההשקעה בפרויקט. 

בכל אופן, עבור בצלאל מדובר בניסיון שני להיכנס לשוק הסלולר ולהטביע את חותמו כשחקן פעיל ומרכזי בשוק התקשורת בישראל, אחרי שניסה לעשות זאת ב-2011, והדבר לא הסתייע בידו.