בעקבות הלחץ של קרא: שלמה פילבר במו"מ על סיום תפקידו

שר התקשורת רוצה מינוי מהיר של מנכ"ל קבוע למשרד התקשורת • קרא לוחץ על נציבות שירות המדינה לפנות את התקן עליו יושב פילבר לטובת נתי כהן

בעקבות הלחץ שמפעיל שר התקשורת איוב קרא על נציבות שירות המדינה למינויו של נתי כהן לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת, מנהלת נציבות שירות המדינה שיחות עם שלמה פילבר, המנכ"ל המושעה של המשרד, בדבר סיום תפקידו.

פילבר מושעה מתפקידו במסגרת הסכם עד המדינה שעליו חתם, ולכן הוא ממשיך לקבל שכר בהתאם להסכם לתקופה של 3 חודשים מחודש מארס השנה.

כאמור, על רקע הלחץ שמפעיל קרא התבקש פילבר לסיים את תפקידו, כך שהתקן עליו הוא יושב יתפנה. פילבר לא מתנגד לסיום תפקידו, וכרגע מתנהלים מגעים על תנאי הפרישה.

עורך דינו של פילבר, דרור ארד-איילון, סירב להגיב לידיעה. 

תת-אלוף נתי כהן משמש כקצין קשר ראשי, והוא לקראת חופשת שחרור. הוא אמור לקצר את חופשת השחרור שלו על-מנת להיכנס לתפקיד, ועל-פי הערכות, הוא צפוי להיכנס לתפקיד בתוך חודש וחצי. הוא ייכנס לנעליו של מימון שמילה, שמשמש כמשנה למנכ"ל וממלא-מקום מנכ"ל משרד התקשורת בחודשים האחרונים.

פילבר סיים למסור את עדותו, והוא ממתין להליך משמעת בנציבות כחלק מהסכם עד המדינה שלו, שבמסגרתו מסר מידע על נושאי החקירה הפלילית נגד בזק וראשיה והיחסים שלה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.