פנגו יוצאת מאזור החניות; מציעה שירות לקיחת המכונית למוסך

החברה משיקה שירות שמציע לנהגים לשנע את המכונית לטיפול השנתי במוסך ולמכון הרישוי לטובת העברת המכונית את הטסט השנתי, בתמורה לכ-350 שקל בשנה

מוסך / צילום: תמר מצפי
מוסך / צילום: תמר מצפי

מה עושים עם מאגר של 1.8 מיליון לקוחות שבעיקר משתמשים בו כדי לשלם עבור חניה? מרחיבים את היצע המוצרים והשירותים בתשלום ומגדילים את פוטנציאל הרווח. חברת פנגו, המעניקה בעיקר שירותי תשלום עבור שימוש בחניה ב"כחול-לבן", יוצאת מאזור החניות: החברה משיקה שירות שמציע לנהגים לשנע את המכונית לטיפול השנתי במוסך ולמכון הרישוי לטובת העברת המכונית את הטסט השנתי בתמורה לכ-350 שקל בשנה. בשלב הראשון השירות, שנקרא "פנגו עד הבית", יוצע באזור גוש דן, ובחודשים הקרובים תורחב הפריסה לכל חלקי הארץ.

להשקפת פנגו, שירות של לקיחת הרכב והחזרתו מהמוסך או ממכון הרישוי מוצע רק למחזיקים במכוניות ליסינג, ומכאן הרעיון לאפשר גם למחזיקים ברכב פרטי את השירות, תוך דגש על נוחות וייתור הטרטור של הבאת הרכב למוסך.

נציין כי שירות כזה מציעים גם מוסכים שונים, בעיקר מוסכים מורשים, חלקם כמחווה שירותית, וחלקם בתשלום לצד שורה של חברות פרטיות המציעות שירות שינוע למכונית הפרטים לצרכים השונים.

השירות יפעל דרך האפליקציה של פנגו. עוד מציעה החברה לנרשמים לשירות הבאת המכונית למוסך, שירות של תיקון פנצ'רים ללא עלות (על-ידי רשת צ'ק אפ).

פנגו מציעה את הטיפולים במסגרת שיתוף-פעולה עם חברת דרייבר (Driver) באמצעות כ-40 מוסכים בפריסה ארצית.