אדום עולה? הפועל ת"א פרסמה מחיר מינויים, והאוהדים זועמים

הקבוצה מציעה שני מסלולים במחיר מועדף למחדשים, כלומר לאוהדים ששמרו אמונים לקבוצה גם בעונה בליגה הלאומית, שישלמו כ-30% פחות ממי שירכוש מינוי חדש • תגובות האוהדים לא איחרו לבוא

הפועל תל אביב / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'
הפועל תל אביב / צילום: מיכל רז-חיימוביץ'

הפועל תל-אביב מפרסמת היום (א') את מחירי המינויים שלה לעונה הבאה בכדורגל, בה היא שבה לשחק בליגת העל. המחירים שפרסמה הקבוצה עוררו את זעם האוהדים, שפרסמו שלל תגובות זועמות בפייסבוק.

גם בעונה הבאה הקבוצה תשחק באצטדיון בפתח-תקווה. הקבוצה מציעה שני מסלולים, ליציע המערבי וליציע המזרחי, במחיר מועדף למחדשים, כלומר לאוהדים ששמרו אמונים לקבוצה גם בעונה בליגה הלאומית.

המחדשים ישלמו כ-30% פחות ממי שירכוש מינוי חדש: מינוי ליציע המזרחי עבור מי שלא מחדש יעלה כ-1,200 שקל, לעומת 850 שקל עבור מי שמחדש. מינוי ליציע המערבי והיקר יותר יעלה כ-1,700 שקל למחדשים ו-1,840 שקל למינוי חדש למבוגר. מינוי לנוער/חייל/אישה ליציע המזרחי יעלה כ-800 שקל למי שמחדש ו-950 שקל למי שירכוש מינוי חדש. 

מחירי מנויים/ צילום: באדיבות המועדון
 מחירי מנויים/ צילום: באדיבות המועדון

התגובות מכיוון הקהל האדום לא איחרו לבוא: רבים טענו כי לא משתלם לרכוש מינוי בהנחה שמשחקי הבית יתומחרו ב-50 שקל, כשהם מזכירים כי גם בעונה הבאה הקבוצה לא תשחק במגרש הביתי שלה.

"מינוי חדש עולה יותר מאשר לקנות פר משחק... צריך להחזיר את כולם למגרשים, וחבל", כך לשון אחת התגובות. בתגובה אחרת נטען כי "כל אלה שלא חידשו שנה שעברה, לא חידשו בגלל המחיר המוגזם. במקום להושיט להם יד שיחזרו, בועטים אותם יותר חזק. למה נראה לכם שנחזור לעשות מינוי במחיר כזה?", "במקום לנצל את המומנטום מהעלייה, אתם שמים לעצמכם מקלות בגלגלים", טוען אוהד אחר.

בהפועל תל-אביב בחרו שלא להגיב לדברים.