שוברי קופות: "הנוקמים" מחכים לסינים; שרליז ת'רון מאכזבת

100 מיליון דולר מפרידים בין "הנוקמים: מלחמת האינסוף", שכבש שוב את אולמות הקולנוע במהלך הסופ"ש, לבין הסרט שנמצא במקום השני בטבלה • בשבוע הבא סוף-סוף תגיע לסרט גיבורי-העל תחרות אמיתית

נשוי בהפתעה / תמונה באדיבות סרטי פורם פילם
נשוי בהפתעה / תמונה באדיבות סרטי פורם פילם

מבלי שתהיה לו הרבה תחרות, המשיך "הנוקמים: מלחמת האינסוף" לשלוט בקופות הכרטיסים גם בשבוע השני שלו. האפוס הסוחף שמאגד את העשור הראשון ליקום גיבורי-העל המשותף של דיסני-מארוול אמנם רשם ירידה של 56% בהכנסות בסוף השבוע השני להקרנתו, אך עדיין צבר 451 מיליון דולר בתשעה ימים בלבד כבר חצה בהכנסות העולמיות את רף מיליארד הדולר. הנתון הזה מרשים עוד יותר כשנזכרים שהסרט עוד לא עלה לאקרנים בסין, מה שיקפיץ את הכנסותיו הבינלאומיות בעשרות אחוזים.

השליטה של "הנוקמים: מלחמת האינסוף" כל ראש הטבלה תימשך רק עוד שבוע, שכן בשבוע הבא תגיע לו סוף-סוף תחרות אמיתית ראשונה עם יציאת "דדפול 2", שיחזיר את המתח לתחרות על המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות.

מבין כל הסרטים החדשים שיצאו השבוע בארה"ב, רק אחד הצליח להתברג לחמישייה הפותחת בטבלת ההכנסות - הקומדיה "נשוי בהפתעה", רימייק לסרט האהוב מ-1987 בכיכובם של גולדי הון וקורט ראסל. גרסת 2018 פועלת על חילופי מינים, כך שאת הדמות שגילמה הון בסרט המקורי קיבל הכוכב המקסיקני יוג'ינו דרבז, ואת ראסל החליפה הקומיקאית אנה פאריס ("הדיקטטור"). "נשוי בהפתעה" התברג במקום השני בטבלה עם 15 מיליון דולר בקופות, הרחק הרחק מ"הנוקמים" שצבר בימי הסופ"ש 100 מיליון דולר יותר מהקומדיה הרומנטית.

לעומת "נשוי בהפתעה", שני הסרטים הנוספים שיצאו בסוף השבוע הזה קיבלו חותמת של אכזבה כבר על ההתחלה כשלא הצליחו להיכלל בחמישייה הפותחת. הראשון הוא "ואז הגיעה טלי", בכיכובה של שרליז ת'רון ומבית היוצר של ג'ייסון רייטמן ודיאבלו קודי שעמדו מאחורי זוכה האוסקר "ג'ונו", שהתברג במקום השישי עם 3 מיליון דולר; והשני הוא סרט האימה "השומרוני הרע" שגירד את העשירייה מלמטה.

אחרי "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ו"נשוי בהפתעה", התייצב במקום השלישי סרט האימה "מקום שקט" עם 8 מיליון דולר; הקומדיה "מרגישה פצצה" ירדה למקום הרביעי עם 5 מיליון דולר; ואת החמישייה סגר "פרא".

הסרט הוותיק ביותר בעשירייה הפותחת הוא "הפנתר השחור", שבסוף השבוע ה-12 שלו גרף 3 מיליון דולר, וירד מהמקום החמישי בשבוע שעבר למקום השביעי בזה הנוכחי.

5 הסרטים המכניסים ביותר בארה"ב לשנת 2018, נכון ל-1 במאי:
1. "הפנתר השחור" (693 מיליון דולר)
2. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" (453 מיליון דולר)
3. "מקום שקט" (160 וחצי מיליון דולר)
4. "שחקן מספר אחת" (133 מיליון דולר)
5. "פיטר ראביט" (115 וחצי מיליון דולר)

5 הסרטים המכניסים ביותר ברחבי העולם לשנת 2018, נכון ל-1 במאי:
1. "הפנתר השחור" (1.3 מיליארד דולר)
2. "הנוקמים: מלחמת האינסוף" (1.2 מיליארד דולר)
3. "מבצע הים האדום" (579 מיליון דולר)
4. "שחקן מספר אחת" (566 מיליון דולר)
5. "בלש צ'יינטאון 2" (544 מיליון דולר)