אינפימר גייסה כ-15 מיליון שקל; משה דיין ייכנס לתפקיד המנכ"ל

החברה, בשליטת יובל תמיר, מתכננת לנצל את מרבית הכסף שגויס לצורך השקעה בתוספות לקו הייצור שלה

יובל תמיר / צילום: יונתן בלום
יובל תמיר / צילום: יונתן בלום

חברת אינפימר, הפועלת בתחום של הפקה וייצור של חומרי גלם חדשים לתעשיית הפלסטיק, השלימה אתמול גיוס הון בהיקף של כ-15 מיליון שקל. החברה, ששווייה בבורסה עמד טרם הגיוס על כ-55 מיליון שקל, ביצעה את הגיוס בהנחה של כ-15% על מחיר המניה אתמול בסיום המסחר, וזכתה לביקושים בהיקף של כ-18 מיליון שקל. בעקבות הביקושים הגדילה החברה את היקף ההנפקה ב-15%, ומחיר המניה במכרז נקבע על 19.2 שקל. הבוקר (ד') צנחה מניית אינפימר  בבורסה בכ-11%.

בגיוס ההון השתתפו גם דירקטורים ובעלי השליטה בחברה (יובל תמיר ואשתו טל), וכן משקיעים מוסדיים. את הגיוס הובילה אפסילון חיתום. החברה מתכננת לנצל את מרבית הכסף שגויס לצורך השקעה בתוספות לקו הייצור שלה.

אינפימר עוסקת בתחום ייצור ופיתוח אינפימר, חומר גלם המופק מפסולת עירונית ומשמש לצורך ייצור חומרי גלם חדשים (מוגנים בפטנט) לתעשיית הפלסטיק. החברה פיתחה טכנולוגיית ייצור ייחודית ויש לה מפעל בקיבוץ ברקאי.

בתחילת החודש מונה משה דיין למנכ"ל החברה, מינוי שהיה מותנה בגיוס של 8 מיליון שקל לפחות עד סוף החודש. דיין מילא מגוון תפקידים בחברת כתר פלסטיק, האחרון שבהם מנכ"ל כתר פלסטיק. שכרו של דיין צפוי להסתכם בכ-80 אלף שקל לחודש בתוספת מענק שנתי, שלא יעלה על שש משכורות, ואופציות הניתנות למימוש לכ-5% ממניות החברה.

המנכ"ל הנוכחי ובעלי השליטה בחברה, יובל תמיר, יכהן כיו"ר לאחר כניסתו של דיין בתפקיד. לאחר השלמת הגיוס ציין תמיר, כי "האמון הרב שקבלנו בהנפקה אתמול, יחד עם הצטרפותו של משה דיין לחברה, הם אבני דרך משמעותית בהתפתחות אינפימר והפיכתה לשחקן בינלאומי מוכר וחשוב. גיוס ההון יסייע לצמיחתה המואצת של החברה".

תמיר התפרסם בתחילת שנות ה-2000 כשהוביל את מאבק יוצאי השייטת שחלו בסרטן לאחר צלילות בנחל הקישון המזוהם. תמיר, שהחלים מהמחלה, זכה בסופו של דבר, יחד עם לוחמים נוספים ששירתו עמו, והוכר כנכה צה"ל.