מנכ"ל משרד התקשורת הנכנס: "עמדת המנכ"ל היא המייצגת"

מנכ"ל משרד התקשורת הנכנס, נתי כהן, פרסם נוהל עבודה חדש להנהלת המשרד, וזאת במסגרת סיכום ישיבת ההנהלה הראשונה שלו • רוצה מעובדיו "שקיפות, יושרה ופתיחות"

מנכ"ל משרד התקשורת הנכנס, נתי כהן, פרסם נוהל עבודה חדש להנהלת משרד התקשורת, וזאת במסגרת סיכום ישיבת ההנהלה הראשונה שלו. על-פי הנוהל החדש, ניכר כי חשוב לכהן נושאים כמו פתיחות, יושרה, שקיפות וכו', וזאת לצד העובדה שהוא מבקש להדגיש את חשיבות עמדת מנכ"ל המשרד כמייצגת, כך שגם אם ישנם חילוקי דעות בצמרת המשרד, בסופו של דבר עמדת המנכ"ל היא הקובעת. מהמסמך עולה: "נוהלי עבודה סדורים - נשתדל לעבוד תחת נהלים ומנגנונים סדורים ונגדיר מדיניות קבלת החלטות".

עמדת מנכ"ל המשרד, לכל דיון ובעיקר דיון מול גורמי חוץ, תהיה עמדת המנכ"ל. הנחת העבודה היא שהמשרד נמצא תחת חשיפה תקשורתית, וישנם אינטרסים כאלה ואחרים. להלן מספר נורמות ארגוניות אליהן חותר המנכ"ל הנכנס:

פתיחות - המנכ"ל מעודד שיח פתוח מקצועי אך מדגיש כי גם אם עובד המייצג את המשרד, ועמדתו האישית מנוגדת לעמדת המנכ"ל, מצופה ממנו להתנהג בייצוגיות.
יושרה - תקשורת בצורה אמינה.
שקיפות - קבלת החלטות בשקיפות מלאה.
עבודה מול תקשורת - צריך להתנהל נכון מול התקשורת, חשוב להיות מקצוענים בתחום זה כדי שמסרים שהמשרד מעוניין להעביר יועברו בצורה נכונה. כל עבודה מול התקשורת תהיה מנותבת דרך הדובר ולשכת מנכ"ל. גם כאן נקבע כללים ברורים.

עוד נודע לגלובס כי באחרונה הביע שר התקשורת איוב קרא חוסר שביעות רצון מהיקף החשיפה התקשורתית שלו והביע מורת רוח על כך בפני אנשי לשכתו. קרא טען כי הוא סבור שעליו להיחשף יותר ואף דרש זאת מראש המטה שלו שירלי שיף. המשימה הוטלה על אחד מאנשי הלשכה שמלווים את השר בשנתיים האחרונות רן עולמי.

תת-אלוף במיל' נתי כהן נכנס לתפקידו רק בשבוע שעבר, והוא בשלבי לימוד של תפקיד המנכ"ל. הוא נכנס לתפקיד היישר מלשכת קצין קשר ראשי, שזה היה תפקידו האחרון בצה"ל.