יאיר שר הציוצים

האם יאיר נתניהו רשאי לייצר סחורה הסברתית כמו "FUCK TURKEY", המתקבלת בעולם כתגובה של רה"מ?

מדוע לא נבדקת תופעת יאיר נתניהו? האם הוא רשאי לייצר סחורה הסברתית קלוקלת, המתקבלת בציבור ובעולם כתגובה של ראש הממשלה? הלו, תעשו משהו!

יאיר נגד ארדואן

קין והבל וסדרת הטלוויזיה "עשיר ועני" הם רק שתי דוגמאות לעיסוק הספרותי בתופעה של שני אחים. האחד טוב ומשכיל, השני רשע ומניפולטור. זה בדרך-כלל הכיוון של הדרמות הללו. אבל גם אחרי כל מה שנכתב, זו עדיין חידה כיצד גדלים שני אחים באותו הבית, עם אותם הגנים, אולם הם מתפתחים באופן כה שונה, לפעמים עד כדי קיצוניות.

במה נבדל אבנר מיאיר?

הכוונה (כמובן) לאבנר ויאיר נתניהו. מדיווחים בעיתונות עולה כי אבנר נתניהו, הצעיר בין השניים, ששירת ביחידה קרבית, עובד כבר כמה חודשים בבית קפה - כמלצר. זו עבודה קשה לכל הדעות. למותר לציין כי אבנר גם לא מתגורר עם בבית הוריו, לא בקיסריה ולא ברחביה.

ואחיו יאיר, במה הוא עוסק? איפה הוא מרוויח את לחמו? - לא מרוויח ולא עוסק. במשך שנים הוא לא עשה דבר, בכל אופן לא כעובד שכיר או עצמאי. אלא אם כן ההורים הם המעסיקים שלו.

יצרן הציוצים מה"מעון"

אנשים שמכירים את הליכות הבית ששרה העניקה לו את התואר "מעון" - להבדיל מסתם בתים של סתם אנשים - יודעים לספר ולתאר שיאיר נותן שירותים כאלה ואחרים להוריו. בעיקר בתחום הפוליטי והתקשורתי. באי ה"מעון" יודעים לספר שיאיר הוא האדם העומד מאחורי תעשיית הציוצים והבלוגים של ראש הממשלה, תעשייה שקיבלה תנופה מהנשיא טראמפ המבלה שעות בציוצים, אותם הוא מייצר בעצמו, בדרך-כלל בחדר השינה הפרטי שלו.

התנהגות עקבית

לאחרונה הציג יאיר לראווה את המנטליות שלו, שקיבלה ביטוי גם בפרשיות קודמות. הילד התעצבן על טורקיה שגינתה את ישראל בפרשת הירי על מפגינים בגבול עזה. תגובתו החד-משמעית של בן ראש הממשלה לטורקיה: FUCK TURKEY!!! וואו!!! ממכה כזאת ארדואן כבר לא יתאושש.

אדם פרטי, עאלק

כמובן שהייתה ביקורת מכל עבר (חוץ מאמיצי הליכוד). תשובת האידיאולוג יאיר: "אני אדם פרטי". מה אתה אומר??? אתה מכיר עוד אנשים פרטיים שנהנים ממגורים על חשבון המדינה??? או מקבלים דירות פאר לבילוי ממיליארדרים??? או נוסעים ברכב של המדינה, עם נהג של המדינה, ועם מאבטחים של המדינה? לא, חביבי, מי שחי על חשבון המדינה, במישרין או בעקיפין, מבלי שיעשה דבר כדי להרוויח זאת - אדם כזה אינו פרטי אלא מאד ציבורי - רכוש ציבורי, אפשר לומר.

סחורה של ראש הממשלה

יש לנו מבקר מדינה, יועץ משפטי, משטרה וכאלה - מדוע אף אחד לא בודק את התופעה של הילד יאיר, המזיק הציבורי? האם הוא רשאי לייצר סחורה הסברתית כזאת, המתקבלת בציבור ובעולם כתגובה של ראש הממשלה? הלו, תעשו משהו!!!