רדקום עקפה התחזיות הרבעון; מאשררת התחזית השנתית

החברה דיווחה על הכנסות של 10.9 מיליון דולר, עלייה של 35.6% בהשוואה לרבעון המקביל, בעוד שהאנליסטים ציפו שתציג הכנסות של 9.6 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה רדקום  עקפה את תחזיות האנליסטים בדוחות הרבעון הראשון של 2018. החברה, ספקית פתרונות לניטור ובחינת תעבורה ברשתות תקשורת, דיווחה היום (ג') על הכנסות של 10.9 מיליון דולר, עלייה של 35.6% בהשוואה לרבעון המקביל, בעוד שהאנליסטים ציפו שתציג הכנסות של 9.6 מיליון דולר.

הרווח הנקי למניה, לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), הסתכם ב-322 אלף דולר, וזאת בהשוואה להפסד נקי של 336 אלף דולר ברבעון המקביל. על בסיס Non-GAAP, בנטרול סעיפים חשבונאיים שונים, הרווח הנקי הגיע ל-998 אלף דולר, שהם 7 סנטים למניה. זאת, בזמן שהאנליסטים המסקרים את החברה ציפו לאיזון בלבד בשורה התחתונה.

"התוצאות החזקות ברבעון נבעו מביצועים מוצלחים במספר התקנות עבור לקוחות קיימים ולקוחות חדשים אשר הובילו להמשך הצמיחה החזקה שלנו", אמר ירון רבקאי, מנכ"ל רדקום. "דוגמה נוספת המגבה את הגישה ההיברידית שלנו לאפשר מעבר ל- NFV ובמקביל להוביל את ספקי התקשורת להחלטות רכש מכוונות לעתיד, היא בחירת רדקום על-ידי ספק top-tier galaxy. אנו צופים לגבש סופית את ההסכם מול ספק זה בחודשים הקרובים. על רקע צבר בריא של הזדמנויות מכירה והמשך מומנטום חיובי, אנו מאשררים את תחזית ההכנסות שלנו לשנת 2018 בטווח של 43-47 מיליון דולר". מדובר על צפי לצמיחה של 15.5%-26% ביחס ל-2017.

בסוף הרבעון היו לרדקום 74.5 מיליון דולר, ושווי השוק שלה ברשימה המשנית של בורסת נאסד"ק הוא 267 מיליון דולר.