אלמנת יולי עופר נתבעת ע"י שכניה: מתחמקת מתשלום ועד בית

לטענת התובעים, עופר לא שילמה את דמי הוועד זה חצי שנה וצברה חוב של כ-40 אלף שקל וחוב נוסף של 30 אלף שקל בגין עבודות אחזקה

רותי עופר / צילום: אביב חופי
רותי עופר / צילום: אביב חופי

הסכסוך המתמשך בין דיירי בניין הסיטי טאוור ברמת גן לבין רות עופר, אלמנתו של יולי עופר, מגיע שוב לפסים משפטיים. בתביעה שהוגשה לאחרונה למפקחת על רישום מקרקעין בת"א, דורשים הדיירים לחייב את עופר לשלם חוב של 71 אלף שקל בגין ועד בית.

בתביעה מצוין כי עופר היא בעלת "דירת פנטהאוז דופלקס המשתרעת על פני שתי קומות בבניין", ובגודל של כ-400 מ"ר, וכי תשלום ועד הבית נקבע לפי מפתח של 17.5 שקל לכל מ"ר.

לטענת התובעים, לעופר חוב בשל 40 אלף שקל בגין אי-תשלום דמי הוועד הבית מיוני עד נובמבר 2017, וחוב נוסף בגובה 30 אלף שקל בגין עבודות תחזוקה שבוצעו בבניין ב-2017.

התובעים מציינים כי "עופר יודעת היטב כי עליה לשלם את דמי הוועד ואת התשלום לגבייה המיוחדת, וזאת בעקבות פניות חוזרות ונשנות של נציגי הוועד". עוד נטען כי במקביל לבקשה הנוכחית, מתנהלים נגד עופר הליכים נוספים שהגישה נציגות הדיירים - שתי תביעות על התחמקות תשלום דמי ועד הבית החל מאמצע 2014.

ממשרד עוה"ד שרקון בן-עמי אשר נאמן קינן ושות', המייצג את עופר נמסר: "מדובר בתביעה ממוחזרת המוגשת בפעם הרביעית. זאת, תוך סירוב הנציגות להפנים החלטות שיפוטיות חלוטות וכחלק ממסע הכפשות נגד עופר שבמסגרתו הגישה מרשתנו תביעת לשון הרע נגד התובעת. התביעה נגד עופר משוללת יסוד ובניגוד לפסקי-דין והחלטות שיפוטיות חלוטות שקיבלו את עמדתה ודחו את עמדת התובעת.