מכרז נוסף: עוד 136 דירות ישווקו במחיר למשתכן ברעננה

מדובר במגרש בשכונת "נאות שדה" והוא צפוי להיסגר לקראת תחילת חודש יולי

תמא ברעננה / צילום: שלומי יוסף
תמא ברעננה / צילום: שלומי יוסף

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י) צפויים לפרסם מכרז נוסף של מחיר למשתכן בעיר רעננה בקרוב. השבוע סיימה עיריית רעננה הליך פינוי שטח המיועד למגורים ובכך אפשרה את שיווק המגרש. מדובר במגרש עליו יהיה ניתן לבנות 136 דירות בשכונת "נאות שדה" והוא צפוי להיכלל בתוכנית מחיר למשתכן. המכרז צפוי להתפרסם בימים הקרובים באתר רמ"י, וצפוי להיסגר לקראת תחילת חודש יולי. עם זאת אין וודאות שמכרז זה יכלל בהגרלה הגדולה הקרובה שצפויה להתפרסם אף היא ביולי.

שכונת "נאות שדה" ממוקמת בצפון-מזרח העיר, בין הקאנטרי לבין שכונת בן צבי (רסקו), מצפון לרחוב ויצמן, ונמצאת בימים אלו בעבודות פיתוח מתקדמות. על פי התב"ע, כשני שליש מהדירות במתחם צפויות להיות בשטח של פחות מ-100 מ"ר. השכונה כולה תכלול למעלה מ-406 דירות במבנים של 6-9 קומות, וכן מבני ציבור ושטחים ציבוריים. מתוך סך הדירות בשכונה, עד כה שווקו מגרשים ובהם 188 דירות שימכרו בשוק החופשי, ויתר הדירות במגרשים הנותרים משווקים במסגרת "מחיר למשתכן".

איתן גינזבורג, ראש עיריית רעננה התייחס למכרז שצפוי להתפרסם ואמר: "אנחנו נלחמים על כל דירה וכל בניין, כדי לאפשר לצעירים ולבני העיר לגור ברעננה ולהקים בה משפחה. אנו פועלים בדרכים שונות ובאופן אינטנסיבי על מנת להגדיל את מלאי הדירות בעיר, תוך יצירת מגוון של פתרונות דיור וביניהם דירות קטנות המתאימות לצעירים בתחילת דרכם".