מש' התקשורת: לא תהיה מעורבות פוליטית בהפקת האירוויזיון

לקח מביטול המשחק עם מסי? משרד התקשורת הודיע היום כי "בכל העניינים הנוגעים בהפקת האירוויזיון, כולל המגעים מול איגוד השידור האירופי, רק התאגיד יעמוד, בדגש שלא תהיה שום מעורבות פוליטית-ממשלתית בנושאים הללו"

אחרי ביטול משחק הידידות בין נבחרת ישראל בכדורגל לנבחרת ארגנטינה, שהיה אמור להתקיים אמש (מוצ"ש), צצו ועלו ספקות גם לגבי קיום תחרות האירוויזיון בשנה הבאה בירושלים. עם או בלי קשר לכך, ממשרד התקשורת נמסר היום (א') כי לא תהיה מעורבות פוליטית וממשלתית בהפקת האירווויזיון, וכי רק תאגיד השידור יתנהל מול איגוד השידור האירופי (ebu). 

לפי הודעת המשרד, "בשל לוחות הזמנים המתקצרים והפעולות המיידיות הנדרשות לשם הפקת האירוויזיון, שוחחו ביום שישי מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי, אלדד קובלנץ, ומנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן.
בשיחה סוכם כי בכל העניינים הנוגעים בהפקת האירוויזיון, תכנים ושאר סוגיות ההפקה, כולל המגעים מול ebu, רק התאגיד יעמוד, בדגש שלא תהיה שום מעורבות פוליטית ממשלתית בנושאים הללו. 

"אולם בשל הצרכים והתיאומים הנדרשים למול הגורמים הרלוונטיים בארץ לשם הפקת האירוע, סוכם כי יתקיים דיאלוג מקצועי בין שני המנכ"לים, בו ידונו השניים בכל הנדרש לתיאום בין-משרדי", לשון הודעת משרד התקשורת.