משרד מ. פירון ממזג משרד חיפאי שהקימו יוצאי הפרקליטות

ימזג אליו את משרד פוליאקוב & לגזיאל שבבו, שהוקם ע"י יוצאי פרקליטות מחוז חיפה, עוה"ד ליאור פוליאקוב וגפנית לגזיאל-שבבו • עו"ד צבי פירון: "אף ש'מדינת ת"א' מושכת אליה את רוב-רובו של עולם העסקים הישראלי, יש מקום וחשיבות לפיתוח עסקי גם בצפון ובדרום"

עוה"ד גפנית לגזיאל-שבבו, צבי פירון וליאור פוליאקוב / צילום: מיכל בנדק
עוה"ד גפנית לגזיאל-שבבו, צבי פירון וליאור פוליאקוב / צילום: מיכל בנדק

מגמת המיזוגים והצירופים במשרדי עורכי הדין נמשכת. לאחר שנודע כי משרד גרוס קלינהנדלר חודק הלוי גרינברג ושות' ימזג אליו את משרד אייל שנהב, וכי משרד גולדפרב-זליגמן יצרף את מחלקת הנדל"ן של ברקמן וקסלר בלום - מודיע משרד מ. פירון ושות', מהמשרדים הבולטים בישראל, כי ימזג אליו את משרד פוליאקוב & לגזיאל שבבו, שהוקם על-ידי יוצאי פרקליטות מחוז חיפה, עורכי הדין ליאור פוליאקוב וגפנית לגזיאל-שבבו. במסגרת המיזוג ימשיכו פוליאקוב ולגזיאל-שבבו להעניק את השירותים ללקוחות ממשרדם שממוקם בחיפה, אך זה ייחשב לשלוחה של משרד מ. פירון בחיפה.

עו"ד צבי פירון מסר: "אנו מברכים על הצטרפותם של עורכי הדין ליאור פוליאקוב וגפנית לגזיאל-שבבו למשרדנו וגאים על האפשרות להנגיש את שירותי משרדנו לחברות ולאנשי עסקים הפועלים בצפון, מבלי שיצטרכו לנסוע לתל-אביב בכל פעם שהם נדרשים לפתרון משפטי איכותי ויצירתי. אף ש'מדינת תל-אביב' מושכת אליה את רוב-רובו של עולם העסקים הישראלי, יש מקום וחשיבות לפיתוח עסקי גם בצפון וגם בדרום. לכן, כבר לפני שנים פרצנו את גבולות תל-אביב והקמנו משרדים בחיפה, בנצרת, בבאר-שבע ואף בחו"ל. למרות שניתן להעניק את כל השירותים מהמרכז, אנו רואים ערך מיוחד ביכולת לשרת הלקוח במקום מוצאו, כחלק מהיכרות והבנה בלתי אמצעיות עם הסביבה העסקית שבה הוא חי ופועל". 

עורכי הדין פוליאקוב ולגזיאל-שבבו הכירו לפני למעלה מ-14 שנים בעת תקופת עבודתם בפרקליטות מחוז חיפה. בשנת 2014 יצאו לדרך עצמאית והקימו משרד המתמחה בתחום המשפט האזרחי-מסחרי, המקרקעין והליטיגציה. כיום משרדם מעניק ליווי משפטי לתאגידים, החל משלב היסוד, דרך עריכת הסכמי השקעה ועד למיזוג ורכישה. בנוסף, המשרד מעניק ללקוחותיו ליווי ויעוץ בהליכי ליטיגציה מורכבים בערכאות השונות.

את תחום המשפט המסחרי והליטיגציה מוביל במשרד עו"ד פוליאקוב, ואילו את תחום המקרקעין מובילה עו"ד לגזיאל-שבבו. במסגרת זו המשרד מעניק ליווי משפטי צמוד לקבלנים שונים העוסקים בבנייה רוויה וכן בבנייה הקשורה בתמ"א 38, בהליכי תכנון ובנייה, מיסוי מקרקעין וכיוצא באלה. בין לקוחות המשרד: חברות היי-טק ואינטרנט, חברות העוסקות בתעשייה מסורתית, יזמים בתחום ההתחדשות העירונית, קבלנים, נציגויות של בתים משותפים ואנשים פרטיים.

משרד מ. פירון ושות', הנחשב כיום לאחד המשרדים המובילים בישראל עם למעלה מ-200 עורכי דין וכ-80 שותפים, נוסד בשנת 1950. המשרד, בראשות עו"ד צבי פירון, מדורג באופן עקבי על-ידי חברות דירוג ישראליות ובינלאומיות, בהן דן אנד ברדסטריט Legal 500, IFLR ,Chambers and Partners ו- BDI Code, כאחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים והבולטים בישראל. בין לקוחותיו הבולטים של ניתן למנות את אלביט מערכות, דיפלומט מפיצים, M3 ,Pfizer, מלונות דן, GlaxoSmithKline, קבוצת אשטרום, IBM, Comverse (Xura), קופת-חולים כללית, בנק לאומי וחברות ביטוח רבות.

המיזוג הנוכחי מצטרף לשני מיזוגים קודמים שביצע המשרד בשנים האחרונות. הראשון - עם משרדו של עו"ד איתן אפשטיין, במסגרתו הצטרפו למשרד 23 עורכי דין, בהם 10 שותפים, המתמחים בכמה מתחומי הליבה של משרד מ. פירון ושות', ובין היתר בתחום מיזוגים ורכישות, דיני תאגידים, הגבלים עסקיים ופעילות בינלאומית; והמיזוג השני, עם משרדה של עו"ד תמר גולן, המתמחה במשפט העבודה ומתמחה בייצוג מעסיקים מובילים במשק, בהם שירותי בריאות כללית, הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית, עמותת עזר מציון ועוד.