ערך חמישי: "גלובס" רוצה להיות חלק מהפתרון

"גלובס" שואף לסייע בקידום פתרונות: לקיים סיעור מוחות עם גורמים רלבנטיים בתעשייה, לחבר בין המגזר עסקי, אקדמיה, ממשלה ועמותות, לייצר ניירות עמדה • במקום להתמקד רק בטענות - אנחנו גם נציע פתרונות. זה לא יפחית מהלהט שלנו בחיפוש כשלים, אבל יוסיף לתחושה שאנחנו משפיעים לטובה

"גלובס"
"גלובס"

כולנו מכירים את זה: יש בינינו בני האדם את אלה שרק מתלוננים ומצביעים על בעיות, וישנם אלה שמציעים גם פתרונות ולא רק ביקורת. את מי אתם מעדיפים בחייכם?

"גלובס" המתחדש רוצה להיות חלק מהפיתרון. אנחנו נצביע על כשלים ועל אתגרים, נחשוף שחיתויות ולא נחסוך ביקורת. אבל, וזה אבל גדול - אנחנו מאמינים ב: ‭.Solution Journalism‬ כלומר, בכך שבמקום להתמקד רק בטענות - אנחנו גם נציע פתרונות. זה לא יפחית מהלהט שלנו בחיפוש כשלים, אבל זה יוסיף לאמון ולאמונה, ולתחושה שאנחנו באמת משפיעים - ולטובה.

"גלובס" המתחדש שואף להשתמש בכוחו ככלי תקשורת עסקי־כלכלי כדי לסייע לקדם פתרונות: לקיים סיעור מוחות עם גורמים רלוונטיים בתעשייה, לחבר בין מגזר עסקי, אקדמיה, ממשלה ועמותות, להציף כשלים ופתרונות אפשריים שהעושים במלאכה בעצמם יודעים אך לא יודעים למי לספר, לייצר ניירות עמדה כשצריך ולתמוך בקידומם בערוצים הרלוונטיים.

בנושא זה לא הספקנו להתקדם בשנה שחלפה. בשביל זה יש את השנה הבאה.